7 Kasım 2012 Çarşamba

Sıkoçpırayt Temizlik Ne Rahat ^^

Öğrenci evi dediğimiz yer temiz olmalı arkadaş!
Hergün çamaşırsuyuyla yıkanmalı etraf. Heryer hijyen kokmalı. Her tarafta saç topağı, damlamış yemek kalıntıları olmamalı. Tuvalet banyo ve mutfağın çöpü hergün değiştirilmeli...
İşte böyle benim dediğim gibi olmazsa evi bişey götürüyor. Ben banyoya girmeye tiksiniyorum falan. Birde evde 7 kişi yaşıyorsanız o ev hergün süpürülüp silinecek arkadaş.
Benim bu düşüncelerim sebebiyle bugün eve bir giriştim heryeri çamaşırsuyuyla yıkadım sildim. Banyo yapmama rağmen hala elim kokuyo o derece kanka oldum çamaşırsuyu bebeğimle. Ama mutluyum rahat uyucam ^.^

Birde odamı topladım, birde annemle babamla konuştum, birde dişlerimi fırçaladım, birde bilog yazıyorum, birde kitap okuyup yatcam cici kız olcam. Annem beni sevcek. Herkes beni sevcek. İşte böyle sevgili bilogırlar :)
Şimdilik iyi gecelerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr <3

İşte böyle temizlik yapın çocuklar -.-

4 yorum:

  1. heeeey sen zaten cici kızsın yaw.
    :)
    bi de tatlısın işte şirin cici.
    :)
    bi de 7 kişi mi, o nasıl öle ya.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo şımardım deep, teşekkür ederim ^.^
      bide evet ya 7 kişiyiz. malum ankara pahalı bir şehir. bide ev hem okula yakın hemde 4+1 olunca mecburen öyle oluyo. ama yurttan iyidir yani :D

      Sil
  2. 7 Kişi mi aman Allah'ımmmm o evin halini düşünemiyorum..
    Ellerine sağlık Pollyccciiimmmm (:

    YanıtlaSil