29 Kasım 2012 Perşembe

Ve nihayet yeni kayıt.

Bu arabayla döndüm sizee :)
Günler oldu gelmeyeli. Sınavlarımı iyisiyle kötüsüyle atlattım. 4/12'si kötü geçsede olsun en azından bitti. Salı günü çığlıklarla bitirdik yani. Ordan hemen eve uçup oradanda Özbek Sofrasına geçen seneki oda arkadaşım biricik Mkk'm ve diğer arkadaşların yanına gittim. Keçiören'e 1 buçuk saatte varsamda, onlar yemeklerini, tatlılarını ve çaylarını bitirmiş olsalarda en azından 10-15 dk suratlarını görebildim. Sonra Mkk'mla onun evine gittik. Ona aldığım kalpli çikolatayı da verdim pek sevindi ablası ^.^ Sonra dün sabah onunla beraber onların okula gittik. Fatih üniversitesi sağlık kampüsüne. Yani kampüs değil bina. Ama olsun yani adamlar kampüs yapamamış bina yapmış. İçindeki çoğu kişinin burnu havada olduğu için gıcık oldum. Sonuçta özel okul deyip geçtim. Patoloji ve dahiliye dersine girdim. Dahiliyede de konu tiroit. Bende kendi guatrım hakkında biton şey öğrendim hocadan. Oradan Kızılayda çok müthiş pide ve künefe yapan 'Geleneksel Mutfak' diye bir yere gittik. Çok güzeldi ya. Ay künefe yerkenki halimi görseydiniz ahh hatırladıkça bir daha yemek istiyoruum.
Neyse oradan yenimahalleye geçtik bir iki işimizi hallettik sonra ben metroya bindim. Bir iki durak sonra gitarlı iki çocuk bindi. Tam karşıma oturdular. Bi tanesi kalktı metro halkına birşey söyledi tabi benim kulaklığım olduğundan anlamadım. Baktım çocuklar çıkarıyo gitarları bende kulaklığımı çıkardım. Başladı bi tanesi hem çalmaya hemde söylemeye. Çocuk da karadenizli böyle belli girdi volkan konaktan.Şarkı söylüyo ama kıpkırmızı oldu söylerken. Bizde metro halkı olarak kızılaya kadar çok güzel bir mini konser dinlemiş olduk. Sonra çıkardılar küçücük kutularını Allah ne verdiyse topladılar metro halkından. Bitirdi çocuk sonra bende alkışladım sonra diğer insanlarda alkışlamaya başladı. Çok tatlı bir andı. Belki Kenan konserinden bile bu kadar zevk almamıştım. Umarım daha sonra yine karşılaşırız :)

Bu arada bir süpriz yapcam insanlara ama kimsenin haberi yok çok heyecanlıyım. Sonra dönerim size. Şimdilik benden bu kadar. Polly'niz sizi öper.

Ps: Bu yayın 100. yayınım olmuşş. 100. yayında 42 sevimli arkadaşla beraberiz dimi ne hoş :)) nice 100. yayınlaraa ^.^

2 yorum:

  1. heeey güzel haberler ve bol yemek.
    :)
    süplizi de yazarsın.
    daha çoook okurun olur kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evime geldiim herkese herkese süprz yaprım çook güzeldii :))

      Sil