8 Aralık 2012 Cumartesi

!!

Uyuyamıorum.
Bu kadar mı üstüste birikir dertler.
Bu kadar mı bi insan zorlanır.
Herşeymi kötü gider ya herşey mi.
Ne ankaraya gitmek istiyorum ne de burada kalmak.
Çok farklı bir yerde çok farklı bir insan olarak çok farklı şeyler yapmak istiyorum.
Herşeyi geçtim 4. kez çıkar mı 20lik diş?
Bu kelimeyi kullanmaktan tiksiniyorum ama şuan birçok şeyden 'nefret' ediyorum.
Kalbim patlayacakmış gibi hissediyrum,
Sanki göğüs kafesim dar gelmiş gibi ona.
Kocaman yüreğim çok doldu, beynimin çekmeceleri darmadağın.
Ne olurdu şuan boşlukta salınan bir yıldız olsaydım da canımın istediğinde kayıp uzaklaşabilseydim herşeyden, herkesten...

11 yorum:

  1. canım ya bu cümleleri benim için yazmışsın sanki
    o kadar ben ki bu cümleler
    benim bedenime girip duygu ve düşüncelerimi görüp, anlayıp mı yazdın... :(
    üzülme canım bu durumlarımızda geçer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bir an önce geçer canım.. ikimizinde..

      Sil
  2. dişin ağrıyo herhalde.
    geçer geçer.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçti gibi deep. eski gamzsız halime döndüm yoksa olcak gibi değildi :)

      Sil
  3. TANIDIK RUH HALLERİ :) GEÇİYOR GEÇMEK ZORUNDA ZAATEN !

    bu arada profil resminde kullandığın o çekik minik nasıl tatlı kızım olsun dedim böylee abartmıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçiyo artık yavaş yavaş çok şükür :)

      Ay evet ya o kızı gördüğüm andan beri benim kızımın da onun gibi olmasını istiyorumm ^.^ Benimde gözler hafif çekik yani olma olasılığı da var :))

      Sil
  4. bloga uğradığında bana da uğra olur muuuu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. depresyondan çıkamadım deep. biri biterken öbürü başlıyo :(

      Sil
  5. kış depresyonudur ki hadi ama geçeeer.
    :)

    YanıtlaSil
  6. geçer inşallah.. hiçbir gün birbirinin aynısı değildir.. her sabah aynaya baktığında biraz daha rahatlamış ve gülen bir yüz göreceksin.. ayn olsa yaşanmaz ki.. hatta hüznü benimseyip sevebiliyor insan! bu da ileriki aşama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle.. günden güne iyi oldum, daha iyiyim şimdi. ama hüznü sevemiyorum ben. ona 'e, tü, kaka' gözüyle bakıyorum :) gelmesin hüzün bana yaramıyor çünkü. bu şimdi demek oluyorki ben bi sonraki aşamaya geçip hüznü sevememişim :)

      Sil