30 Aralık 2012 Pazar

Yeni Yıl Yeni Yıl- Mim


Nihayet yeni kayıt butonuna tıklamış depresyondan çıkmış bulunuyorum. Aslında hala çıkabilmiş olduğumu düşünmüyorum ama hadi diyorum kandırıyım kendimi. Yaklaşık 2 hafta önce mimlemişti beni sevgili Melodram. Ama ben anca davete icabet edebildim. Peki şimdi başlayalım mı??


  • İlk olarak şu değişmiş halimi sevmedim. Eski Polly olmak istiyorum.
  • Şu finalleri iyi bir şekilde atlatıp 1 ay güzel güzel kendi evimde yatmak istiyorum.
  • Sorumluluklarım azalsın istiyorum.
  • İçimdeki kavgaların son bulmasını istiyorum. 
  • Kardeşimle ablamın sınavlarını kazanmalarını istiyorum.
  • Kivimin artık bişeyler yapmasını istiyorum.
  • İnatçı keçimin dertlerinin son bulmasını istiyorum.
  • Mali işlerimi 2013e harika bir şekilde ayarlayabilmeyi istiyorum.
  • Başkalarının değil kendi istediklerimi yapmak istiyorum.
  • Aslında hepsinden öte, kendimle kavgalarımın, çatışmalarımın, düşüncelerimin boğuşmalarının dinmesini istiyorum. Bunu çok çok istiyorum!!

5 yorum: