28 Ocak 2013 Pazartesi

Bekle Beni İstanbul Ben Geliyorum.


Yaklaşık 4 saat sonra evimdeyim inşallah. Artık gitmem gerekiyordu gerçekten. Sınavlar bitti. Dertlerim bitti oh mis. Ama sonuçlar pek iyi değil dostlar. Resmen ortalamamı mahvettim. Lakin yapabileceğim birşey yoktu. Bildiğiniz üzere yaklaşık 2 ay bunalımdaydım. O bunalım beni yiyip bitirdi. Ailemle çok ilgilenemedim, derslerime çalışamadım, çok ağladım, çok yedim bu yüzden yaklaşık bi 3 kilo daha aldım.

Şimdi eve gidiyorum. Bir ay sonra İstanbuldan Ankaraya döndüğümde değişmiş bir Polly olcam. Hatta şimdiden oldum bile diyebiliriz. Zaten iki hafta sonra da 21 yaşıma giriyorum. Kesinlikle bu yıl benim olgunlaşma yılım oldu. Çok şey atlattım, çok şey öğrendim. Hayatıma saçma sapan bir ton insan soktum. Gereksizdi. Bu kadar da saf olunmaz yani.

Neyse genşlerrrrrrrrrrrrrrrrrr atık surat asmak yok. Ağlamak yok. Çok yemek yok. Dana kadar oldum danaaaaaaa. Şu 1 aylık tatilde bol bol gezcem İstanbulumu. Anneme yardım edicem, babama masaj yapcam, kardeşimi mıncırcam, ablamı delirtcem :) Polly geri döndüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü ^.^

4 yorum:

  1. bu ne enerji :)

    aman bozulmasın, iyi tatiller ^.^

    YanıtlaSil
  2. ev planların iyiymiş.
    :)
    hadi artık bunalım olmasın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet deeeeeep olmasın olmasııııııın!
      :)

      Sil