31 Ocak 2013 Perşembe

Hani Enerjik Ben?

Bunlar da enerjikti dimi?
Bana enerjik derler. Yerimde duramam böyle kıpır kıpırım.(şu ikilemeyi yazana kadar 10 kere sildim!) Lise de bana Duracell derlerdi. Şimdi sınıftan bi çocuk da enerjik diyo. Diğer sınıf arkadaşların enerjime falan hayran kalıyolar. Hızlı konuşurum, hızlı hareket ederim, böööyle konuşurken el kol hareketleri falan yaparım. Ondan diyolar böyle. Mesela asla yavaş yürüyemem, kısık sesli ve yavaş konuşamam. Böyle bişeyim işte. Bugün öyle yoruldum öyle yoruldumkii..

Alt kata amcamlar gelmiş diye indik babanneme. Oturduk çay çekirdek faslı falan yaptık. Ben mutfağa girdim o arada bulaşıkları topluyorum. Bide babannemde makine de yok elimizde yıkıyoruz yengemle. Tam bitirmeye yakın eve gitme hayalleri kurarken misafir gelmez mi!? Tekrar koyduk 1 çaydanlık çay. Sonra 1 tane daha. Çay servisi ayrı bir dert, çocukların sesi istekleri ayrı bir dert, misafirlerle konuşma zorunluluğu hepten ayrı bir olay zaten. Birde genç olunca herşey bana kalıyo. Dalga geçiyolar zaten yeni gelin falan diye ağlayasım geliyo :(

Yani bir de gelen misafirler uzaktan. İsimlerini bile her seferinde anneme sorarak öğreniyorum. İletişim kurmak istemesen de kuruyosun. Zaten zırt pırt sorular soruyolar sana. Okul ne zaman bitiyo. Ankarada nerde oturuyosun. Nerde kalıyosun. Kaç kişisiniz???? Bitmek bilmeyen sorular silsilesiyle karşı karşıya kalıyorum. Ablam rahat tabi oturuyo içeri misafir gibi. Misafir kadınlarla ben konuşmak zorunda kalıyorum. İçerde bana hizmet edilmesi, amcamlarla siyaset yapması bana da hos gelirdi yani neyse..

Şimdi yeni geldik sayılır. Oldu mu saat 2. Birde yarın yine misafir gelcekmiş aşağı beni çağırdılar. Pasta börek kurabiye falan yapıyım diye. Erkenden kalkmak zorunda kalcam :( Ablam da diyo : "İyiki becerikli değilim, iyiki güleryüzlü değilim oh rahatım". Yani ben napıyım karakterim böyleyse. Hayır becerikli falan olduğmu iddia etmiyorum kesinlikle. Sadece yapmaktan zevk alıyorum o kadar. Bir de insanlara şebeklik yapınca hoşlarına gidiyo hep yanlarında olayım istiyolar.

Tatile geldim tatil yapamıyorum ama beeen :( En azından yarın stres atcak bi işim olcak : Pasta yapmak! Yapınca size de gösterirriiiim ^.^ Şimdilik yatıyım ben. Kendinize mukayyet olun, üzmeyin üzülmeyiin. Öpüldünüz koskocaman!

8 yorum:

  1. Kıyamam ya :)
    Ama hep senin gibi olmak istemişimdir, bitmeyen bir enerji, hamaratlılık, güleryüzlülük. Ama sanırım tam bi kazuletim :D Misafirler bile nefret eder benden somurtur dururum.:)

    Kolay gelsin yarın için pastaları tarifleriylen bekliyoruz.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında hamaratlılığım falan sadece yapmayı seviyorum diye yaptırıyolar bana, başka yapcak adam yok çünkü :D Ama sen kasulet falan değilsindir melodram yaaa. Öyle misafirler oluyorki gözleriyle gönderesi geliyo insanın! Ondan öyle yapıyosundur sen :))

      Birazdan yapmaya başlıcaz pastaları börekleri. Ben 3.2lik telefonumla çekiyimde gösteriyim size dee ^.^ En kısa zamanda prof makine alsam da yapılışlarını çeke çeke göstersem size ne de güzel olur dimi amaaa??

      Sil
  2. yorgun düşmüş polly yeaa ne güzel ama seviliyosun kocaman kocaman:DD
    ben de pek tatsızımdır misafire karşı seninki öyle bi sıcaklık ki yabancıya bile bir hoş geliyo demek uzaktan misafirler hmm ve bugün yine misafir ve pastalaaar evet evet resim isteriiiiz:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babama çekmişim ben yaa onu da misafirler çok sever. Benim arkadaşlarım bile bazen babamla sohbet etmeye geliyolar, o da çok mutlu oluyo ^.^
      Misafirlerin beni sevmesi bazen çok da iyi olmuyo şeymacım yaa :( Bırakmıyolar 5 dk. çok soru soruyolar. Teyzeler gelin adayı modunda davranıyolar sinirleniyorum o zaman bendeee!
      O zaman ben bi koşu yapmaya gidiyim de hemen size gösteriyim yaptıklarımııı ^.^

      Sil
  3. seni çok iyi anlıyorum bi haftadır her anım böyle geçti, gerçi şikayetçi değilim sevenimiz varmış şükür ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki orası ayrı. ama misafir ağırlamak gerçekten zor :)

      Sil
  4. okuyunca fark ettim de senle ablanın karışımıymışım ben, beceriksiz ama güleryüzlü :D

    kolay gelsin şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzel :) hatta karışım olmak daha iyiymiş ^.^

      Bitti çok şükür en yakın zamanda yaptığım pastayı koycam :)

      Sil