6 Ocak 2013 Pazar

Selaaaaaaaaaaaam.

Bundan istiyorum bendeeeee!
Ben geldim. Aslında hep buralardayım lakin çok uğrayamıyorum bloguma. Çünkü yarın finallerim başlıyor. Yaklaşık 2 gündür Bizans tarihi çalışıyorum ve azıcık beynim sulandı. Ayasofya mı dersiniz Konstantin mi Jüstinyen mi baya baya yoruldum. Zaten hoca pazartesi olacak sınav için cuma gününden ek olarak 100 sayfa  fotokopi verdi. Neyse artık sövmüyorum. Nasılsa öğrenci dediğin gece gündüz çalışmak zorunda. Hayır kadın hamile, stresini biz çekiyoruz. Amaaaaa final dönemi demek koskocaaaaaaaaaaa bir dönemi tamamlamak demek. On gün sonra özgürlüğüme kavuşuyorummm ^.^ Tabi bütlere kalmazsam!

Sonra istanbula gitcem 45 gün tatillllll :)) Artık ver elini kuzguncuk, sultanahmet, ayasofya, beşiktaş, taksim, üsküdar, bakırköööy. Şimdiden heycanlandım yaa. -Arka planda Train'den Hey soul sister'mız çalıyooo-

Fakat heycanlanmam için çok erken daha 12 tane sınavım baba baba duruyo ordaaa. Bu haftayı atlatırsam cuma günü pasta yapcam. Hemde çikolatalı muzluuuu. Ama artık gitmem lazıım. Sonra görüşmek üzere. Finallerim için bana dua edin olurmu. Öpüldünüz kocaman kocamaaan ^.^

4 yorum:

  1. hadi başarılar dilerim o zaman :DD
    muzlu çikalatalı pasta mı canım çekti bak şimdik oofoof cuma çabucak gelsin de afiyetle ye e mi :DD
    Allah yardımcın olsun tekrar:)
    sevgileeer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim canım benim :D
      sende yap amaa sonra üzlürüüüm.
      bide afiyetle yerken seni hatırlıcam been :D
      kocaman kocaman sevgiler ^.^

      Sil
  2. final dönemin hızlı ve güzel geçsin inşallah.

    YanıtlaSil