13 Ocak 2013 Pazar

Son günlerde..

Sınavlarla başım dertte ne yapsam bilmiyorum hayatımdan bi parça söküp atamıyorum!!
Hayatımın en uzun 3 gününü yaşadım. Ayın 10undan beri saatler günler doğru dürüst geçmiyo. Gerçekten şimdilerde bi çok şey kelimenin tam manasıyla b*ktan gidiyo. Ders çalışamıyorum, dikkatimi veremiyorum, canım istemiyo, aklım beş karış havada. Ailemi özledim. Hemde çok. Hergün bi kaç defa arıyorum onları. Hatta şekerlik abidemle bugün kızılaya gidip anneme, babama bide ergen gerisine hediyeler aldık. Sanırım bugün yaptığım en güzel şey hediyeler almaktı. Birde bugün şekerlik abidemle yemek yaptık. Türlüyle pilav bide havuç salatası. Çok güzel oldu aynı anne eli değmiş gibiydi. Yemek pişirirken onlara çok güzel şeyler söyledik "oyy canım benim güzel piş, yiyenler çok beğensin seni, ağızlarının tadı çok güzel olsun, şifa olsun.." gibi.. Yemek yapmayı seviyorum hemde çok. Cuma günüde muzlu pasta yaptık, üstüne de bimden aldığımız topitanemlerden koyduk. Bu yüzden pastamızın adını "topi pasta" koyduk.

Bugünlerde böyleyim işte ben. Hayatımda çok kötü şeyler olsada yemek yapıp, gezip, gülebiliyorum. Sanırım artık güçlü bi Polly oldum ben, çok güçlü.. Hedeflerim komple değişti 3 günde. Düşüncelerim değişti. Bana dua edin olur mu? Zira bugünlerde çok ama çok karışığım ve üzgünüm.. Şimdilikk kocaman öpüldünüz :)


12 yorum:

  1. bu karışık dönemlerinde senin için dua ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Miaa. İyiki varsın ^.^

      Sil
  2. malesefki herkesin başı sınavlarla dertte. :/

    YanıtlaSil
  3. ayh okurken okul günlerime geri döndüm ve şükrettim halime
    şimdi olsa yapamam gibi geliyo ama sen yap e mi?

    YanıtlaSil
  4. ay ay topi pasta heee ben de pasta yidim biliyo musuun hepimize afiyet bal şeker olsun ama löp löp et olmasın mümkünsee:DD
    aaayş ben de bugün bitirdim finalleri hedef bütlerdir ileriii modundayım çok yattım ama ben kötü pis e kaka öğrenciydim düzeldim düzelicem inşallah kendime her fırsatta gaz veriyorum da biraz:DD
    hep güçlü ol benim de düşüncelerim çok karmaşık bugünlerde düşüncelere değişerek gelişir bi yerde di mi bu iyi bi şey olsa gerek. hakkımızda hep hayırlısı olsun yirli pollyannam sen de koccamaan öpüldünüüüz:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy afiyet olsun sanadaa :) ama bana lop lop et olmuşş 3 kilo almısım :((
      olsun ya artık herkes bütlere kalıyo onlardan geçersin inşallah bende sana bol bol dua ederim :D
      ayrıcaaa hepimiz için herşeyin hayırlısı çooook teşekkür ederim birgaripseymacıııım ^.^

      Sil
  5. iyi şanslar! bu arada muzlu pasta çekti canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) aman çekmesin canınız ben yedim de ne oldu, löp löp yağ oldu :(

      Sil
  6. heeey hadi ama atlat bugünleri de finalleri de.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. finaller tamam ama bakalım büt olcakmı sürünüp duruyorum deep :)

      Sil