7 Şubat 2013 Perşembe

11 Soru Mimi

Sevgili Deep mimlemiş beni bu kez. Bol sorulu bol cevaplı bi mim. Üç aşamadan oluşuyor. Ben soru hazırlamak da berbat olduğum için soruları alıp cevaplayacağım. Uzatmadaaan başlıyım en iyisi ^.^


Birinci aşama: Soruları cevaplama


1-Kitaplara eş değerde sevdiğin bir şey var mıdır? Varsa nedir?
Diziler. Yani kitap okumayı inanılmaz seviyorum. Dizi izkemek de kitap okumak kadar zevkli benim için. Tabi dizi deyince bazı sıkıcı türk dizilerini istisna tutuyorum. Şu fox da her gün yayınlananlar gibi..
2-Takma adın var mı? Varsa o adı neye göre seçtin ya da sana nasıl hitap edilmeye başlandı? Yani hikayesi nedir?
Takma adım varmıı. Şöyleki eğer lakap kastediliyorsa burda ilkokldan beri en az 10 tane lakabım olmuştur. Duracell, kenyalı japon, son mohikan, mecimek.. Bunlar en çok kullanılanlar. Ama internet ortamında takma ad kastediliyorsa sadece Yerli Pollyanna'yım :)
3- Kitap okurken aynı anda şarkı dinleyenlerden misin? Belirli kitaplarla özdeşleştirdiğin şarkılar var mı? Varsa bunlar nelerdir?
 Sadece fon müzik dinlerin. Bazen de yabancı müzik. Türkçe dinlersem karıştırıyorum çünkü. Dalıp gidiyorum müziğe o zamanda kitabı anlayamıyorum haliyle. Ve hayır özleşleştirdiğim şarkı yok.
4-Seri kitapları mı daha çok seversin yoksa tek kitapta herşeyin olup bitmesinden hoşlananlardan mısındır?
Yani seri olanları da okudum onlar güzel. Aşkın gözyaşları gibi, alacakaranlık serisi gibi. Tabi tek kitap olup bi solukta okunup bitenleri de seviyorum. Ayrımım yok yani. Bana yeterki kaliteli kitap olsun :)
5-Hayatta en çok gerçek olmasını / senin olmasını istediğin şey nedir?
Birinin bana aşık olması. Tabi  benim de ona.
6-E-book mu yoksa eski usul,ellerinde hissedebileceğin kitapları mı okumayı tercih edersin?
Eski usul tabikii. Elime alıcam dokunucam koklıcam öyle okucam. Hele 2. el kitaplar bu yüzden benim favorim!
7-En sevdiğin şarkıcı / grup ve onun / onların en sevdiğin şarkısı nedir?
Dönem dönem değişiyor. Yani en sevdiğim sanatçı yada grup yok. Ama Nev bence çok kaliteli bir isim. En sevdiğim şarkısı da 'meğer'.
8-Kendin hiç ayraç yaptın mı? Yaptıysan eğer kendi yaptıklarını mı yoksa kitapların orjinal ayraçlarını mı tercih edersin?
Yok yapmadım. Öyle bi düşüncem olmuştu ama uygulamaya geçirmedim. Bu yüzden hazır ayraç kullanıyorum.
9- En sevdiğin,bir anlamda hayatını etkileyen ünlü bir alıntı / alıntılar var mıdır?
İnsanlar onlar için neler yaptığınızı anlamazlar, ta ki siz yapmayı bırakana kadar.
10-En sevdiğin mevsim hangisidir?
Kesinlikle ilkbahar!
11-Dürüstçe cevap vereceğini varsayarak soruyorum.Elinde bir şeyleri değiştirecek güçte tek kullanımlık bir güç olduğunu düşünelim.Bu kadar büyük bir şans avuçlarındayken bencillik edip kendi isteklerin doğrultusunda mı kullanırdın yoksa daha geniş düşünüp herkesin yararına olan bir değişiklik yapmak için mi kullanırdın? Ve bu değişiklik (bencillik edip de yaptığın yada herkesin yararına olan) ne olurdu?
Bencil bir insan değilim. Ama bazen keşke birazcık olsun olabilsem diyorum. Şöyleki bu cevabı vermek çok içimden gelmedi açıkçası. Cevap bana kalsın :)

İkinci aşama: Hakkımızda 11 gerçek

1- Çoğu zaman evlatlık olduğumu düşünüyorum.
2- İkinci bir bloğum var.
3- Çocukken hep Bugs Bunny gibi olmak istemiştim.
4- Takıntılı bir insanım.
5-  Asla sırıtırken fotoğrafım olmadı.
6- Hep ergenliğime geri dönmek istiyorum.
7- Bu bloğumu milyon tane tanıdığım bildiği için daha fazla hakkımdaki gerçekleri açıklayamam :)

Üçüncü aşama: Mimlediklerinizin cevaplamasını istediğiniz sorular.(Bu konuda biraz hazıra kondum ama bu sorular güzel :))

1)      Mutluluk sizce nedir?
2)      Sevdiğiniz bir insanı kaybettiniz onu tekrar kazanmak istiyorsunuz? Ne yapardınız?
3)      Hayatınızdaki olmazsa olmazlarınız nelerdir? Kişi, eşya her şey olabilir...
4)      Zamanı geri sarma özelliğiniz var ilk olarak hangi yaşa ve hangi olaya geri dönmek isterdiniz? Neden?
5)      Bonus kazandınız ve size zamanı ileri sarma özelliği de verildi..Hangi yaşa yolculuk yapardınız, neyi merak edersiniz gelecekte?
6)      Evleneceğiniz insanda arayacağınız özellikler arasında olmazsa olmazınız ne olurdu?
7)      Size sihirli bir değnek veriyorum.. Ve ne istersen onu yapacaksın ama sadece bir kere kullanma hakkın var.
8)      Yolda gidiyorsun karşı cinsten biri laf attı. " Hey yakışıklı" --- "Güneş yeryüzüne inmiş, bu ne güzellik" dese ne tepki verirsin?
9)      Sana yapılacak en büyük işkence ne olur? Bu soru sizi gıcık etmem için soruldu, haberiniz olsun :))
10)   Size yapılan ya da sizin yaptığınız çok büyük bir şaka oldu mu? Varsa paylaşır mısın, please? :)
11)   Hayat kısa ve zaman çabuk geçiyor o zaman ......... yapalım? Boşluğu doldur bakalım..
Daima öğrenmeye açık olup kendimizi geliştirmeyi ihmal etmeyelim.

Mimlediklerim:

10 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim, en yakın zamanda yazacağım ! :)

    YanıtlaSil
  2. pollanya hakkında gerçekler çok iddialıydı! blog mu. ay onu da merak ettim. yani 2. blogu da :)

    ana.. neden evlatlık olduğunu düşünüyosun ki kıyamam sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci bloğumu sana mail atıyım ben Mia. Malum burayı herkes biliyo yazamadıklarım var :)

      Yaaa küçükken hep oldu. Hep bilinçaltımın işleri bunlar :(

      Sil
  3. Pollyanna bu çok zorluymuş be canım. Ekleyim mi ayrı post mu yapim karar veremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bilirsn cnm bende zorlandım birazcık :)

      Sil
  4. yerli polyanna bu benim ilk mimlenmem ayy çok heyecanlı:D çok teşekkürler en kısa zamanda yazacağım:)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim yirli polly im beniim bu mimi yapmıştım ben ama farklı sorular bu 11 sorulu mim çok kafa karıştırıcı ve vakit alıyor acaba üstüme bir üstteki mimi alınsam nasıl olur diye düşünüyorumdu hıhı olur mu olur mu ama kabalıkediyorsam şimdiden özür olsun tamam mıı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır tabikiiiiiii :) sadece alttaki 11 soruyu yapabilirsn meselaa bizde zevkle okuruuzz ^.^

      Sil