17 Şubat 2013 Pazar

21 mi olduk şimdi?!

Google amca da unutmamış sağolsun :)
Yarım saat önce 21 olmuş bulunuyorum. Ama bu 12den sonra olan doğum günlerinden değil benimkisi ben cidden 12yi bikaç dakika geçerken doğmuşum.
Sevdiğim insanların bir kısmı kutladı. 1-2 yakın arkadaşım hariç. Ama bir tanesi facebookta olmasına rağmen kutlamadı ve şuan sinir katsayım çok yüksek. Daha yeni başladık güne. Gün içerisinde neler olup bittiğini anlatmak için sabırsızlanıyorum. Yarın bu saatlerde yine burda olmak dileğiyle, koccaman öpüldünüz :))

14 yorum:

  1. doğum günüsün kutlu olsun nice yıllara canım :))

    YanıtlaSil
  2. heeeeey beeeeee tamam bu yaşta kal artık ve haberleri yaz tamam.
    :)
    çok kahkahalı heyecanlı bi gün geçir o zamaaaan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke kalabilsek istediğimiz yaşta deeeep. Ama maalesef böyle birşey mümkün değil yaşlancaz. Zaten bana hangi yaşta kalmak isterdin deseler 17 derdim.
      ergenliğimi çok seviyorum çünkü ben :)
      kahkahalı bir gün geçirdim, dilediğim gibi eğlendim, bol kurt döktüm bugün deep merak etme sen ^.^

      Sil
  3. iyiikiii doğdun :)

    20den sonra zaman çok çabuk geçiyor! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Peraa :)

      Valla öyle diyorlar ama geçmesin ya hep genç kalalım bizz! :(

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Oyy çok teşekkür ederim Kirpi Çocuuk :)

      Sil
  5. ayh 21'cik (: kutlu mutlu olsun günün,
    daha daha artan mutluluklar olsun inşallah hayatında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet 21.. Hepimiz mutlu mutlu olalım heepp :)
      Çok teşekkür ederiiim ^.^

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun Polly!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr Melethril Edan! Mutlu olduum :)

      Sil