24 Şubat 2013 Pazar

Az kaldıı!


Yaklaşık bir haftadır gelemiyorum buralara. Malum bugün itibariyle Ankara'ya gitmeme tam bir hafta kaldı. E sayılı günler olunca herkese vakit ayırmaya çalışıyorum. Geçen hafta hem kuzenlerimle hemde arkadaşlarımla bol bol gezdim tozdum. Birde altı ayda bir yaptığım tiroit kontrolüm olunca yoğundum haliyle. Bugün işim çıkmazsa büyük ihtimalle evdeyim.
Okuyamadım yazdıklarınızı, özledim buraları. Bir de size kötü bir haber vereceğim. Artık Ankara'da internetim olmayacak :( Çünkü ortalamam yerlerde. İnternetin başından kalkıp ders çalışamıyorum. Sadece kütüphaneden gireceğim artık. Ama boş bırakmam buraları. Çünkü bırakınca eksikliğini çok hissediyorum. O yüzden merak etmeyin yine buralarda olacağım ben :)
Bu tatil o kadar uzun geldiki.. O kadar çok şey yaşadımki.. Dersler yoğunlaştığında İstanbul'da olmayı özleyeceğim. Ergengerisiyle boğuşmayı eğlenmeyi, ablama şebeklikler yapmayı, babamla dertleşmeyi, annemin kucağına yatmayı, inatçı keçimle gülüp eğlenmeyi, kuzenlerimle uğraşmayı çok ama çok özleyeceğim.
Of son haftaya girince hep böyle oluyor. Gitme psikolojisi bütün beynimi kaplıyor. Daha alışveriş yapmadım ben yaaaa. Çarşamba günü bütün alacaklarımı almam lazımm. Ben gideyim de indireceğim dizileri müzikleri hallediyim en iyisi. Sizin de kocaman öptümmm :))

2 yorum:

  1. Şimdiden iyi yolculuklar, gittiğin zaman bizi habersiz bırakma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bırakmam elbet :))

      Sil