14 Şubat 2013 Perşembe

Beni Böyle Sev


Bu sene 20 dakika dizisinden sonra sevdiğim ikinci dizi oldu 'Beni Böyle Sev'. Türk filmi tadında çok şeker bir dizi. Tabi içinde Alper Saldıran'ım ve Zeynep Çamcı da olunca daha da bi şeker oluyor ^.^
Normalde Türk dizilerinde sıkılıyorum ben. Olaylar bir türlü ilerlemiyor, on saat bakışmalar, bir ton reklam derken bunalım geçiriyorum izlerken. Ama 'Beni Böyle Sev' farklı geldi. Kızın sürekli içinden konuşması, çok saf olması, karadeniz kızını güzel temsil etmesi, birazda kızda kendimi bulmam çekti beni. Belki çok klasik zengin oğlan- fakir kız olayı ama oyuncu kadrosu çok kaliteli ve sıkmıyor. Kızın içinden konuşmaları çok güldüyor insanı. Dün akşam tekrarını izledim ve çok hoşuma gitti. Pazartesi akşamları Trt'de yayınlanıyor. Konu biraz sıradan olsa da kaliteli dizi izlemek isteyenler ailecek izleyebilirler. Tavsiyemle izleyenlerden de eleştiri bekliyorum. Keyifli izlemelerr :))

8 yorum:

  1. Zaten tüm gün evdeyim ve vakit öldürecek bir şeyler lazım. Öneri için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. türk dizileri hakkındaki yorumuna katılmadan edemicem.

    leyla ile mecnun'u tvden izliyorsam ilk reklama kadar sonrası netten, buhranlar geçiriyorum diğer türlü.

    behzat'ın süresi kısıtlı ve 3 bölüm verip 8642024 hafta vermediklerinden ve gerçekten bağımlısı olduğumdan izliyorum genelde tvden.

    intikam, diğer dizilere nazaran daha az reklam veriyor. hatta ilk 2-3 bölümde reklamsız oynamıştı. O yüzden onu da sevdim.

    Bu önerine de anca yazın bakıcam. Kaçıncı bölümde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölüm yayınlandı sadece, iknci bölüm pazartesi günü :)
      bende normalde leyla ile mecnunu çok seviyorum ama baştan izlemediğim için şimdi takip etmek çok zor oluyor. İlk 12 bölümünü izledim ama 100 bölüm oldu nerdeyse. O yüzden ara ara bazı videolarını izliyorum o kadar.
      onun dışında okuduğum şehirde televizyonum olmadığı için tatilden tatile bakabiliyorum dizilere :)

      Sil
    2. L&M'ye 3.sezon başlamadan 2-3 gün önce 2 sezonu bitirdim. Ve tam olarak 9-10ayda izledim o yüzden anlayabiliyorum :D

      Sil
    3. bu yorumu atan bendim, ama okuyunca sil olur mu ele vermiyim kendimi :)

      Sil
  3. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil