18 Şubat 2013 Pazartesi

Doğumgünüsüü

Merabaaa.
Dün gece çok yorgun olduğum için anlatamadım yaşadıklarımı. Dün için 'hayatımın en güzel doğum günü' diyemicem ama güzeldi. Ailemleydik, kuzenlerim vardı. Kurduk ses sistemini eğlendik dilediğimizce.. Oynadık bol bol kurt döktük. Fotoğraflar videolar çektik. Ama İnatçı keçim babası rahatsız olduğu için gelemedi gözüm yollarda kaldı :(
Ergengerisi çok istediğim için gümüş bileklik almış, çok mutlu oldum :) Ama buruktu bir yanım. Neden bilmiyorum. Yaş büyüdüğü için mi, bazı şeyler eksik olduğu için mi, yoksa beklediğim bir kişiden beklediğim tepkiyi göremediğim için mi? Buruktum işte. Ama iyiki bu dünyada varım. İyiki doğmuşum. Umarım 22.yaş günüm daha güzel geçer :)
Güzel dilekleri olan herkese de teşekkür ederim kocaamaan ^.^
Bu da size doğum günü hediyem olsun :)
Soldan sırasıyla: Kuzenim Okan, Ablam, Ergen gerisi ve kepçe Ben :) O elbise de en sevdiğim elbisemdi!

4 yorum:

  1. Yazıdan anlaşılan kadar mutlusun, hep mutlu kal. Tekrardan doğum günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu muyum? Evet :) Ama daha iyi olmuşluklarım vardı, olsun. Bazen böyle olması gerekiyor. Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. her zaman olduğu gibi küçükken de çok tatlıymışsın pollyy =)
    nice nice 22 yıllara inşaAllahhh =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy kuzucum birlikte nice yaşlara inşallahh :))

      Sil