2 Şubat 2013 Cumartesi

Foto Foto Yaptım ^.^

Selam canlarım :)
Normalde dün gelecektim, yaptığım pastanın böreğin fotoğrafını koycaktım dimi. Öyle söylemiştim. Ama dün biraz rahatsızlandım gelemedim pc başına. Bugünde başımı bi diziden kaldıramadığım için biraz geç geldim. Ama dizi demişken o nasıl bi dram dizisidir ya? Ya bi hayat bu kadar acıklı olabilir mi? Evet kore dizilerinin vazgeçilmezlerinden "I'm sorry I love you"dan bahsediyorum. Şimdi final bölümü kaldı. Bende fazla pc başında durma baş ağrısı yaptığı için kalktım başından.

Neyse ben konumuza geliyim. Dün misafirler geldi. Ama onlar gelmeden yetiştircez diye göbeğimiz çatladı. O yüzden sadece pastanın adam akıllı fotoğrafını çekebildim. Diğerlerini hemen alıp misafirlerin olduğu masaya götürdüler. Onlara da "durun bi dkkk fotoğraflamam lazım" diyemedim :(


Çikolata sosunun sütünü az koyduğum için katı oldu ve istediğim gibi akmadı :( içinde bütün antep fıstıkları ve çok az da damla çikolata var. Pandispanyası da kakaolu. Dışı sade kremşanti ve üstüne de süs olsun diye antep fıstığı tozu. Tadı güzel oldu ama şekli çok içime sinmedi. Ama teyzeler çok beğendiler. Yaş günlerinde onlara yapmam için sözler verdirdiler ^.^

Sonra ben bugün bütün gün şu şekildeydim yatakta:
Bi elimden hiç düşürmediğim aynam, tabiki can yoldaşım bilgisayarım, bide durmadan yiyip kabuklarını minnacık kestiğim portakallarım. Ya ben kilo aldım diyorum diyorum hala yiyorum. Kendime hakim olamıyorum. Şimdi bile saat olmuş 1 ben çikolata yiyorum :( Biri beni durdurmalı!!!

Bide bayadır oje sürmüyorum ben. Yani 2 yıl falan oldu. Bugün canım sıkıldı diye şöyle bi süreyim dedim diplerine değdirmeden sonra size şebeklik yapasım geldi ^.^
Bu da size gülücüüük :)
Ben şimdi ilk önce şu final bölümümü izliyim. Sonra vampir günlüklerinin yeni bölümü yayınlanmış onu izliyim. Bi de inatçı keçim geldi bugün yarın ona gitcem. Bu yüzden yatmadan onun kurabiyesini de yapıyım. Tatil harika bişeyyyyyy :)) 

8 yorum:

  1. marifetli kızlara çok imreniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya çok becerdiğimden değil peraa seviyorum sadeceee yapmayı o kadar :)

      Sil
  2. O pastadan bana da :(
    Dış görünüşü içime sinmedi demişsin, bir de bnim yaptığım yamuk pastaları görsen ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar da güzeldir Meloo ^.^ İnsan kendi yaptığını beğenmiyo sadecee ondan. Bide bide bi gün inşallah tadarsın benim pastamdan daa :)

      Sil
  3. ben de ancak geldim canımcım pastalar gene pastalar var ya diyorum gene diyorum sen acayip bi şeysin enerjik sinerjik polyanna tam senlik isim hee biliyosun da kendini:DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birgaripseymaaa :)
      ama ama çok mutlu ettinki şimdi sen benii. Bende kocaman öpüyorum senii ^.^

      Sil
  4. bu pasta güzel olsaymış nasıl olcakmış onu merak ettim ben (:
    ahhh ahhhh ı'm sorry ı love you diyorum bi de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa daha iyilerini de yapıyorum ondan dedim been :)
      ahhh gerçekten süper bi diziydi!!

      Sil