3 Şubat 2013 Pazar

Hihiii :)

Şuan aile partimiz sona ermiş bulunmakta. Bi parti anca bu kadar eğlenceli olabilirdi. 80 yaşındaki babanneme 'tiridine bandım' oynattık. Karşılıklı göbek attık. Hele 110 kiloluk halamla göbek atmalarımızı bi görseydiniz ölürdünüz gülmekten. Bir de bizim küçük kuzenlerle bi Gangnam style oynamamız var. Bizim ergen gerisi disko ışığı falan yaptı telefondan çok fena oldu :) Michel telo'nun bara bara bere bere şarkısındaki hallerimi kameraya çekmişler izlerken gülmekten ben yarıldım. Demet akalının Türkan şarkısını bi söylüyoruz ergengerisiyle babam bile oynadı. Doğumgünü partisi yengemin olduğu için amcamla yengemi dansa kaldırdık, annemle babamı falan. Onları ilk defa böyle gördüm. Bide amcam yengeme doğum günü şarkısı olarak bana korece doğum günü parçasını söylettirdi iyice şebek oldum ^.^ Oturduk bide küçük kuzenlerle sıra gecesi yaptık. Hatta apaçi dansı bile yaptım. Bugün en çok kurtlarını döken ben oldum. 6. sınıfta öğrendiğim vardar ovasını bile dizlerime vura vura söyledim :) Herkes o kadar eğlendiki anlatamam size. Böyle bana Ankara havaları oynatıyolar, ablama Edirne havası falan çok pis makara yaptık. Şebeklik olsun diye istediğim gibi stres attım. Okuldan biri benim bu halimi görse inanamaz o kadar diyorum. Ama yine de bitmedi enerjimiz. Kapıdan çıkarken bile hala Efulim'i söylüyoduk :)



Hatta Cigulinin Binnazını, İsmail YK'nın "ben senin annenin ellerinden öpeceğim"ini falan söyledik oynadık makarasına, kroluğu görmeniz lazımdı. Şuan söylemek istediklerimi, yaşadıklarımı böyle anlatamam ya :) Ankarada ne kadar stresim varsa attım. Oynadım dalga geçtim şebeklik yaptım insanları güldürdüm oynattım. Çocukluk hayalimdi benim tiyatrocu olmak. Birazda o isteği giderdim. Hatta babam böyle onları koparmaya çalışırken dediki "Tam tiyatrocu bu valla". İşte bunu duymak harika bişey. Dedim benim sesim kötü ama idare edin. Halam diyo "yoooo neresi kötü valla çok güzel". O kadar mutlu oldumki. Bide şey dedi "ne güzel eğleniyosun, gençlik ne güzel, iyi güldürdün bizi yaa".  O zaman tamam dedim. İyiki bu aile de varım. Onları çok çok seviyorum ^_^

Şimdilik hepinize iyi geceler. Sizde böyle çoook eğlenirsiniz umarım. Kocamaaaan öpüldünüz :))

8 yorum:

  1. vaaauv çok güzel olmuş polly polly müthişsin müthiiiş okurken ben eğlendim:DDD
    daha nice neice eğlencelere inşallah:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim şeymaa hepimiz mutlu mutlu eğlenelim hepp ^.^

      Sil
  2. sayfanız renga renk çok güzel paylaşımlar takipteyim bende sizi sayfama beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ha haaaa maşallaaaah.
    :)

    pazar gününden mimin var zamanın olursa artık eğlenmekten gülmekten. bak ne iyi geldi sana eve dönmen. ankaradda devam etsin bu neşe yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet burda iyiyim deep. İnşallah ankaraya gidincede böyle olmaya devam eder :)
      şimdi ben mimimi yazmaya başlıyıım ^.^

      Sil