26 Şubat 2013 Salı

Ne Desem Bilemedim

 
Gidecektik normalde bugün Kelebeğin Rüyası'na. Gittik de. Çok kaliteli bir filmdi, çok iyiydi, ağlattı, senaryosu ufak ayrıntıları falan süperdi vs.vs diye anlatacaktım size. Öyleydi de zaten. Ama bazıları keyfimi kaçırdı. Bu kişi babannem tabiki. Haytta nefret ettiğim tek kişi. Gerçek anlamda nefret ettiğim, öldürmek istediğim falan. Küçüklüğümden beri hep hayalini kuruyorum. Psikopat oldum. Babannem ölse benden bilecekler he. Ama herkes bunu bekliyor yalan değil. Nefret bana yakışmıyor biliyorum ama neler yaptığını yazsam roman olur. Babam bile onun yüzünden terketmek istiyor İstanbul'u. Amasra'ya yerleşmek istiyor. Sadece ben nefret etmiyorum herkes ediyor.

Zaten bugün susmadı telefonum. Kahvaltıda 5 kere kalktım yerimden. Sinemadayken susmadı. Eve geldim 'Beni böyle sev'i izliyorum yine susmadı. Akşam yemeğinde yine susmadı. En sonunda kapattım telefonu. Başbakan bile bu kadar çok konuşmuyordur telefonla ya. İşi düşen arıyor anasını satıyım. Herkese evet dediğim için bütün bunlar. Hayır demeyi öğrencem artık bıktım. Ya da açmıcam insanların telefonlarını.

Nefret ediyorum huylarımdan. Resmen kullanıyorlar ya. Nefret ettiriyorlar hayattan. Soğutuyorlar zevk aldığım herşeyden. Az kaldı Ankara'ya gitmeme. Sanki sevinir gibi oldu ama napıyım orda dert burda dert of ya. Neyse bu günlük bu kadar. Siz mutlu olun e mi? Bu da stres atma şarkım.

8 yorum:

  1. bence fotoğraftaki küçük kız gibi herkese dil çıkarıp kaçıver (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi o benim kişiliğimin sembolü zaten :) Araya aile girince pek dil çıkaramıyorum ama telefonumu kapatabiliyorum :)

      Sil
  2. Amannn boşver :)
    Film ne de güzeldi dimi, hele içindeki o şiirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet çok iyiydiii :) hatta çok güzel bi ince ayrıntı vardı hayran kaldım. Hani kız kıvanç'a diyo ya "hani kavak ağaçlarından düşen o tatlı şeyler, onları düşünmek güzel şey dimi?" diye. Sonra kıvanç da diyo "onların adı pamukçuk". Sonra son sahnede yılmaz erdoğan şiir okurken kavak ağaçlarından pamukçuklar döklüyor. Vay dedim ya ne de güzel düşünmüşler :)

      Sil
  3. Babaanneni sev, illa sevgiyle çözülüp karşılık verecektir. O buruşuk yanaklarından öp bi' tane "Tontoş" de. Ben hep öyle yaparım, aramız da çok iyi. Her neyse, hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama babannem öyle bi insan değilki sevgine karşılık versin :) keşke öyle olsa zaten ben herkese sevgiyle yaklaşıyorum. Ona da yaklaşmaya çalışıyorum ama yok ters kadın. Yıllardır öyle. Kendi kızı ve oğulları bile katlanamıyor ona. Tanısan inan sende anlardın beni :)

      Sil
  4. aahhh tatlımm çok fazla takılmamaya çalış..
    evet nefret bizim tatlı pollymize yakışmıyor, eminim haklı sebeplerin olduğuna da..
    ama unutma nefret yalnızca seni yorar ve tüketir... insana en çok zarar veren ve yorup yıpratan duygu nefrettir..
    inanıyorum ki her şey düzelecek ve o güler yüzlü pollymiz etrafına gülücükler dağıtıp mutluluk kaynağı olmaya devam edecek..
    Sevgimle tatlım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım dediğin gibi olur aslıcım :))

      Sil