12 Şubat 2013 Salı

Salgınmış. Peh.

Hastayım beeen!
İki gündür çıkamadım yataktan. İlaçlarımla kanka olduk, beraber uyuyoruz. Dün babannemi hastaneden getirdikten sonra koltuğa bi uzandım akşama kadar kafamı kaldıramadım. Üzerimde bir kırgınlık bir yorgunluk anlatamam. Boğazımda bir acıma, bir yanma.. Ankaranın o kadar soğuklarında hasta olma kendine dikkat et, İstanbula bi gel annenin yanında hastalan! Hiçbirşey yiyesim gelmiyor. Burnum akmadığı içinde başım sürekli ağrıyor. Annem bana baksa bile iyileşemedim. Oysaki ben karşıya amcamların yanına kaçacaktım biraç günlüğüne. O da yattı. Bir an önce iyileşeyim dua edin bana olur mu :(

18 yorum:

  1. Geçmiş olsun, ben de hasta oldum. 39.4 ateşleyim. Allah ikimize de acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinki benden kötüymüşş :( Çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa zamanda ateşiniz düşer de iyileşirsiniz..

      Sil
  2. geçmiş olsun bebek, dikkat et kendine :)

    koşuşturmaktan hep bunlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Pera'cıım!
      evet biraz dinlenmem lazım sanırım :(

      Sil
    2. okullar açılmadan toparla kuzucuk, öperler :)

      Sil
    3. inşallah canım benim, bende öpüyorum seni :)

      Sil
  3. ay geçmiş olsun canım ben de 3 haftadır hastayım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy kıyamam ya. sen de faranjittin dimii :( Bir an önce iyileşelim amaaa!

      Sil
  4. Oooyyy çok geçmiş olsun sana :) dinlen bol bol..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim arseli-ce, dinleniyorum 2 gündür. İyileşirim inşallah en yakın zamanda :)

      Sil
  5. tatilde hastalık da hiç çekilmez, geçsin gitsin inşallah.

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsuuunnn, tez zamanda iyi olll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederiiim. İyileşiyorum yavaş yavaş :)

      Sil
  7. Geçmiş olsun, bir an önce iyileş. Hasta olmak çok zor her hasta oluşumda bir daha hiç düzelmeyecekmişim gibi hissediyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende öyle hissetmiştim ama daha da iyiye gidiyorum her geçen gün :)

      Sil
  8. Canim benim gecmis olsun, burnunun akmasi icin cayin icine cay kasiginin ucu ile karabiber karistir ic, burnun akar, basin agrimaz. Acil sifalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için çok teşekkür ederim canım :) annemde hazır çay yapmışken hemen deniyorum ^.^

      Sil