7 Şubat 2013 Perşembe

Soru-Cevap Mimi

Canımcıımm Mia'cıım mimlemiş beni. Bende gezmekten tozmaktan anca gelebildim. Deep'in miminden sonra sıra geldi Mia'nınkineee :)


1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?

Yok henüz olmadı öyle bişey.

2- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi?

Üniversite tercihlerim. 30 tercih yaptım. Bütün Türkiyeyi yazdım. Geleceğini önemsemeden bir bölüm seçtim. Risk değil mallık :)

3. Almayı düşünüpte alamadınız neler var?

Bir elbise beğenmiştim çok pahalıydı alamadım. Klasik bi cevap ama o kadar para verilmez canım bir elbiseye. Ben bazen parama kıyamıyorum.

4- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (Asla beyaz giymem vs.)

Çok karışık desenli rengarenk şeyler giymem. Sade seviyorum ben. Ayrıca kesinlikle renk uyumu olması gerekiyor. Eğer beğenmediğim bi şekilde dışarı çıkarsam o günüm kendime sayıp sövmekle ve mutsuz bir şekilde surat asmakla geçiyor.

5- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?

Beni yönetmeye çalışan insanlar. Herkes kendi hayatına baksın. Benim için plan yapmasın. Yalan ikiyüzlülük dedikodu falan bunları saymama gerek yok zaten.

6- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?

Şirin ve pollyanna :)

7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?

Norveç. Soğuk ama olsun. Yaşam şartları çok iyi. Ama yine müslüman olarak gelmek isterdim.

8- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?

Mısır patlatır, alır eline komedi filmi izler. Yada açar en sevdiği hareketli müzikleri ayna karşısında oynar. Yada banyo yapar en sevdiği giysileri giyer süslenir takar kulaklığını tek başına gezmeye çıkar kendini film yıldızları gibi hisseder ^.^ (Hayal gücüm geniş bu soruya cevabı yaz yaz bitiremem:))

9- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!" cevabı alsanız?

Gelinliği çıkartır, balayı için hazırladığım bavulu alır balayın için ayırttığımız yere tatile giderim. Mal gitsin o saçmasalak düşünsün. Gidip tatil yerinden bi yakışıklı bulurum ben.

10- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?

Tabikiiiiiii

11- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?

Bunalımlı duygular. Ya bunalımdayken yazıp anlatıp sonra geriye dönüp okuduğumda yine aynı şeyleri hatırlamaktan nefret ediyorum. Hatta bazı bunalımlı yazılarımı buradan sildim.

12- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?

Şiir okuma, yemek yapma, düşünceli olma, empati duygusu.

13- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

Yaşar. Zaten bizim yaşayacaklarımızı sonsuz ilmi bilgisiyle bilen Rabbimiz bilgisiyle yazmış ve biz de zaten o kaderi yaşıyoruz.

14- Aklınıza ik gelen ingilizce kelime hangisi?

Love.

15- Bir kitap yazsanız, adı ne olurdu?

Her renkten.

16- Blogger olmasa, şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?

Tumblr. O da belki.

17- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı. Ne yaparsın?

Haha bunu yaşadım zaten :) Onlar yaklaşık 4 ay çıktılar. Önce çok mutluydular sonra çocuk arkadaşımı bıraktı arkadaşım bunalıma girdi ben teselli ettim.

18- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?

İlk ve tek ismim 'Yerli Pollyanna' :)

2 yorum: