25 Şubat 2013 Pazartesi

Yeni Mekaan :)

Ben dün yazdığım postta 'bugün gezmeyeceğim' mi demiştim. Yok öyle olmadı. Çünkü ben ne zaman böyle desem bir yerden birşey çıkıyor. Bildiğiniz gibi dün İstanbul'da hava harikaydı. Bahardan kalma bir gündü. Haliyle günlerden de pazar olunca insanlar dışarı fırlamış, biz de fırlayalım dedik :)

Bu sebepten ötürü şöyle bir deniz havası alalım dedik. Kabataş'a geldik. Ama oturacak tek bir masa bile yoktu. Neyse dedik bari ilerideki 'Kahve Dünyası'na gidelim. Girdik içeri, garson dedi yerimiz yok. Çıktık dışarı düşünüyoruz. Bizim arkadaş da geçen Beyazıtta bir yer keşfetmiş 'Ağa Kapısı' diye. Böyle hemen hemen 5 katlı olan bir mekan. Kafe tarzı. Hafif loş ışıklı, fon müzikte ney sesi olan, etrafta kitaplığı sobası falan bulunan sıcak bir yer. Hemde deniz manzaralı :) -Gerçi biz üşüyoruz diye deniz havası alamadık ama-

Sevdik orayı. Çok benimsedik. Yeriniz bulunması biraz zor ama güzel. Ayrıca çayı ve pizzası çok güzel. Fiyatları da uygun. İstanbulda olanlara tavsiyem dediğim gibi bir mekan arıyorlarsa gitmeleri. Şimdilik benden bu kadar. Birazdan çok reklamı yapılan 'Kelebeğin rüyası'na gideceğim. Bu da bugünkü şarkımıııız ^.^

Burası da girişi

2 yorum:

  1. Şeey ben de bugün ağa kapısındaydıım. Güzel yer, gençlik yıllarımda başlamıştım gitmeye. :) Üstelik bugün kelebeğin rüyasını da izledim, seninle aynı aktiviteleri gecikmeli olarak yapmışım demek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirin tesadüfler bunlar ^.^
      Keşke karşılaşabilseymişizzz :(

      Sil