11 Mart 2013 Pazartesi

Anlatsam Roman Olur :)


Bugün hayatımın en karmaşık günlerinden biriydi. Hatta dünü de sayarsak en karmaşık haftasonu.. Geçtiğimiz hafta okulun açılması sebebiyle uykuma bi haller oldu. Dün de bugünde 8:30 da kukuman kuşu gibi uyandım. Uyuyamadım da bir daha. E yapacak bi işimde yok bunaldım. Neyse dün evdeki kızları da alıp Optimum'a götürdüm. Gezdik tozduk yemek yedik vs. Birde Teknosa'dan mp3 aldım. Ama rengi böyle şeker pembe çok tatlı. Eve geldik bilgisayara taktım, yok çalışmıyor. Sonra internetten sürücüsüne vs bişeylerine baktım olmadı. Nasıl sinirlendim. Utanmasam ağlıcam yani. Neyse dedim yarın osmanlıca kursundan sonra kızılaydaki teknosada değiştiririm. Çıktım gittim oraya. Baktılar çalışmıyor. Stok da sadece Ankamall'de varmış. Bindim metroya gittim oraya. Ankamall'de de 3 tane teknosa var. Birinciye girdim derdimi anlattım ikinciye gönderdiler. İkinciye gittim derdimi anlattım değişim yaptılar. Ben denemek istiyorum çalışıp çalışmadığını dedim o yüzden üçüncüsüne gönderdiler. Orda gerizekalı bir teknosa çalışanı dur bekle gitme müşteri hizmetlerine ben hallediyim dedi. Halledemedi de zaten. Amacı farklıymış. Neymiş efendim şal tasarımı yapıyormuş kartını verdi. Hey Allahım hepsi beni bulur zaten. Gittim müşteri hizmetleri midir nedir oraya bekledim sıra. Adam denedi çalışmadı. Yan taraftaki arkadaş yardımcı olsun dedi. Birde orda sıra bekledim, ona da anlattım durumu. O da dediki değiştirdiğiniz yere götürün. Yani ikinci mağazaya. Gittim ama orda da sıra var. Neyse hala büyük bir sabırla bekledim sırayı. Kadına dedim böyle böyle. O da demezmi aldığınız yere götürüp iade yapın diye. Nasıl sinirlendim ama gözlerim doldu ağladım ağlıcam. Koskoca alışveriş merkezinin çıkışını bulana kadar zor tuttum kendimi. Çıktım ağladım zaten. E diyorum burdan optimuma nasıl gidicem. Dön dolaş neyse 542'lerin geçtiği devlet demir yollarına kadar yürüdüm. Birde açım, gittim büfeden büskivi aldım. Oturdum durakta yedim. 10 dk oldu otobüs yok 15 oldu yok 20 oldu yok. Çatlıcam sinirimden. Neyse durağın orda güzel bi araba durdu. Baktım arkadan genç bir çocuk koşuyor çevirdim kafamı öbür tarafa. Çocuk bindi öne. Ama araba hala gitmiyor. Baktım şöyle bir camı aşağı indirdi arabayı kullanan amca. Eryamana mı gidiceksin dedi evet dedim bizde oraya gidicez kızım götürelim istersen dedi. Önce hayır dedim sonra baktım otobüsün geleceği yok bindim. İçimden de diyorum "bindik bir alamete gidiyoz kıyamete." Baktım araba aile arabası. Nazar boncuğu falan var. Çocuk da temiz yüzlü zaten. İlk 5-10 dk onlar aralarında konuştular mırmır anlamadım ben. Etrafı izliyorum saf saf. Sonra amca dedi nerelisin. Ooo bi sohbet açtı uzadı gitti yani. Bölümümü falan sordu. Çocuk da gazide Endüstri mühendisliği okuyormuş. Amca da emniyette çalışıyormuş. Sonra amca eryamana metro yapılmamasından bir aaçtı konuyu of. Bir siyaset yapıyor görmeyin. Neyse tam inicem amca hala diyor "gözünüzü açın kızım" diye. Bende iyi akşamlar amcacıııım falan dedim. Çocuk da iyi akşamlar dedi indim. Yani amca utanmasa eve yemeğe davet edecekti valla :) Sonra ben girdim o gerizekalı optimumdaki teknosaya. Dedim alın bunu ya. Bekledim 20 dk falan. Bir de orda kriz geçirdim. İade çeki aldım. Sonra alcam mp3 mp4 herneyse. Ama şimdilik dursun kenarda.

Anlayacağınız bugün roman tadında bir gün geçirdim. Yarına Allah Kerim :)

9 yorum:

  1. canım benim ya teknosa çalışanlarının büyük bir çoğunluğu oradaki elektronik aletleri kendileri icat falan zannediyorlar herhalde
    acayip bir egonun tavan yapması durumu söz konusu. onun için ben hiç teknosadan bişey almam. inşaallah iade çeki ile aldığın mp3 de sıkıntı olmaz canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallahh. yoksa param boşa gitsin istemem öğrenciyim sonuçta beeen :(

      Sil
  2. ben bu tatlı öğrenciyi yerim ihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma miaa tatlılığımdan kaçırcaklar beni bi gün :))

      Sil
  3. Eryamandan Kızılaaaay, uuuuuu :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo sadece o kadar mı bütün ankarayı dolaştım o güüün o.O

      Sil
  4. yoğun ötesi yoğun gün sıra beklemeler ben napardım diye düşündüm de pes ederdim hee çok çabuk bırakırım ben yoh yea sizle mi uğraşcam deyip yaygara çıkaracak cesaret de yok ben de ordan oraya gider miydim kaybolma fobim var benim hiç ordan oraya gidebilecekmş gibi hayal edemedim şu an kendimi:DD
    inşallah en cici mp3 ü alırsın o çeklee canımcım geçmişler olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi aldım aldım mor aldım o da tatşı mı tatlı cici mi cici ^.^ uğraştığıma değdi yani :)

      Sil