8 Mart 2013 Cuma

Hedefler Büyük!

Artık çalışkan, düzenli, prensipli bir Polly oldum ben...


Ankaraya geldiğimden beri hayatımı düzene sokmaya çalışıyorum. Başardım mı? Eveeeet. Hergün düzenli olarak notlarımı temize geçiriyorum. Görevlerin altından nasıl kalkıcam diye dert yanarken; nasıl başa çıkacağıma dair çözümler üretmeye başladım.

Görevlerle ilgili hergün yapmam gereken üç şey var. Ben bu üç şeyi haftanın yedi gününde hangi şekilde yapacağıma dair planlar hazırladım. Başarılı oldu :) Evde düzenimi de oturttum, yeni oda akadaşıma da alıştım.

Ayrıca geçen yıl yaşadığım hedef kaygısını da çözdüm. Formasyon alıp atanmaya mı çalışsam? Erasmus'a mı başvursam? İstanbul'a mı geçiş yapsam? Yoksa Farabiyle mi İstanbula geçsem? Yüksek lisans yapıp üniversitede mi kalsam? gibi sorularım vardı. Her gün yeni fikirlerle geliyordum. Ama artık bu olayı çözdüm. Yüksek lisans yapıp üniversitede kalmaya karar verdim. Bu dönem aptallık yapıp genel ortalamamı 3,48den 3,28'e düşürmüş olabilim. Ama önümde koskoca bir 5 dönemim var. Ve ben bunu başarabileceğime inanıyorum.

Bu söylediklerim çok uçuk gelmiş olabilir. Ama inanmak başarmanın yarısıdır demişler. Boşuna söylememişlerdir heralde. Hem şöyle bir durum varki: Bölümümü seviyorum. Bence bu önemli bi etken. Kolay dersleri seçtim zaten. Geçen sene ikinci dönemde hedef koymuştum kendime. Yaklaşmıştım da.. Bu sefer yaklaşmıcam, gerçekleştiricem!

Heyytt :)) Çok artistik bir post oldu bu post. Ama olsun böylesi daha iyi. Hee unutmadan osmanlıca kursuna yazıldık bizim kızlarla. Pazar günü kurs başlıyor. Heyecanlıyım desem yalan olur. Çünkü bütün sınıfı biz doldurduk sanırım :) Ama umarım yeni insanlar da olur. Şimdilik benden bu kadar. Hoşçakalıııınn ^.^

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. bizim bölüm için yüksek bir ortalama değil ama :D

      Sil
    2. Bölüm neydi? :D

      Sil
  2. Hangi bölüm okuyorsun ama sen ortalaman 3.28 oldu diye mi üzülüyorsun bence bunu her yerde söyleme canım benim ben muhendislik fakültesinde geçen dört senemde de senin ortalamani bölüm birincisi bile bir yada iki defa görmüştür ;) Ama yüksek lisansı sadece okulda kalmak için düşünme ben özel bir şirkette çalışıyorum ama yuksek lisansı mi da yapıyorum ;)
    Insaallah istediğin hesefledigin her seye ulaşırsin canım; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarih okuyorum ama bizim bölümde çok uçuk ortalamalar var. yani ben şimdi 3,48le ilk ondayken 3,28le ilk 20ye gerilemiş olabilirim :(
      güzel dileklerin içinde çok teşekkür ederim melek bahar :)

      Sil
  3. umarım hedeflerin gerçek olur,
    bi de ben yüksek yaptım bi halt olmadım sen benim gibi olma e mi (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim de öyle deme ya :( olmuşsundur sen mütevazilik yapıyosundur :)

      Sil
    2. oldum tabi ki, diplomalı ev kızı daha ne olsun (:

      Sil