13 Mart 2013 Çarşamba

Pencere Kuşu Polly


Şuan sıkıntıdan ölmek üzereyiiim. Gazi mahallesine eve tıkılıp kaldım. Dersim saat 8buçuktan 12ye kadardı bitti. Neyse yemek yiyim vakit geçsin bari dedim. Yedim eve geldim. 8 kişilik evde tek kişi bile yook! Camın kenarında oturmuş pidecinin kaplumbağa hızındaki netinden yazıyorum bu yazıyı da. Tren yolu var tam karşımda. E tabi dördüncü kattayız her yer görünüyor. Evin aşağısından vızır vızır arabalar geçiyor. Şimdi müzik listemde Philip Philips'den Home çalıyor. Bir yandan onu söylüyorum bir yandan insanların tıntın kaldırımdan yürümelerini izliyorum. He şimdi yaşlı amca eczaneden çıktı. Bir tane çocuk pidecinin önüne bisikletini çekti. Postahanede de baya bir sıra varmış gibi duruyor burdan. Şimdi farkettim de sağ taraftaki parkın elektirik şeyleri oluyor ya kutu gibi üstüne resimler çiziyorlar, he onun üzerinde dal şekilleri vardı onlar insan yüzüymüş uzaktan farkediliyor. Beyaz bi şahinde Alo Hamsinin ordan geçti şimdi. Şu balıkçıya da bi gidemedik ya. Aslında güzel yapıyorlarmış. Yaz gelmeden gidip yesek iyi olur.

İşte şuan camın kenarından durum böyle. Bir gün daha böyle yanıma arkadaş bulamayarak ve sıkılarak geçiyor. Aslında var arkadaşlarım yanlış anlamayın. Ben çok sosyal bir insanım ama ankaradaki arkadaşlarım çok sosyal sayılmazlar. Ders bitince hemen eve gidiyorlar. Tek başıma da gezmekten çok hoşlanmıyorum ben. Belki akşam tek başıma çıkarım gezmeye belli de olmaz. Ama bütün gün burada oturup insanları izleyemem. Sinemaya mı gitsem acaba. Hem özledim de Büyülü Feneri :) Neyse bakınıyım birazcık. Haydi Polly'niz sizi öper ^.^

8 yorum:

  1. baaaak seeen kimmiş o asosyal arkadaşların belki aralarında birileri vardır senin gibi canı sıkılan yanında olmak isteyen bnce sen çağırmayı dene bi Polly ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama o arkadaş şehir dışındaydıı :(

      Sil
  2. allam yaaa ankarada sıkılıyon seeeeen.
    :)
    ama çok şeker sıkılmışsın.
    :)
    büyülü fener.
    hımmmm bahçeli herhalde.
    bi de kızılayda var diy mi.
    :)

    YanıtlaSil
  3. ya baksana bütün blog üyeliklerimden çıktım. mecbur kaldım ama. bloglara pek üye olmuyordum. çok az sayıda bloga üyeydim. herkes de bana sitem ediyodu. neden bloguma üye olmuyosun diye. ben de sitemlerle başa çıkamadım ve bütün üyeliklerimden çıktım. bölece kimse sitem edemicek. artık üye olmadan okuyciim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farkedip ülmüştüm deep. Açıklaman iyi oldu :) Sen oku güzel yorumlarını eksik etme de üye olmasan da olur :)

      Sil
  4. aahhh tatlımmm canın mı sıkılıyor oralarrdaaaa

    YanıtlaSil