28 Mart 2013 Perşembe

Polly Haberleri Vol- 1


Gençlerrrrrrr!
Büyük büsbüyük haberlerim var sizeee. Erasmusa bu sene başvurabildiim. Tarihlerini kaçırmadııım. Çok mutluyumm :) Tabi kazanırsam daha çok mutlu olcam. Bu sene İspanya Vigo üniversitesine gönderiyormuş bizim okul bizim bölümden. Bende başvuran nadir insanlardan biriyim. Ama yarın ingilizce yeterlilik sınavı var ve bu sınav acaip zor. Ben ingilizcem iyi yeaa diye geçinirken, geçen sene sordukları sorulara bi baktım. Sadece baktım yani öyle. Ya onlar ne kadar kazık sorular öyleee. İki-üç gündür bakıyorum ama çok güvenemedim bu sefer kendime. Neyse sınav yarın. İnşallah hakkımda hayırlısı olur ne diyim.

Ayrıcaaaa yarın eve gidiyoruum. Aileme süpriz yapcam. Tabi blogumu okumazlarsa süpriz olcak :)

Bide bizim derse giren hocalardan biri bana asistanım dedii. Bide bide başka bi hoca ben ve üç arkadaşımı yanına çağırdı ve bizi bi projeye dahil etti. Bizimle ilgilendi. İngilizcemizi geliştirmemiz gerektiğini söyledi. İki sene sonra da sizinle gelecek planları yaparız dedi ^.^ Yani bu aralar eğitim hayatım ile ilgili güzel şeyler oluyor. Durmak yok yola devam!

Şimdilik benden bu kadar dostlar. Malum yarın sınav var. Dualarını eksik etmeyin e mi?? Kocaman öptüüm :)

10 yorum:

  1. İnşaallah hepsi istediğin gibi olur

    YanıtlaSil
  2. bol şans canım benim ^.^

    YanıtlaSil
  3. tatlım bunlar süper haberler... dilerim gönlündeki her şey gerçek olur.. hayırlısıyla tabi..
    tebriklerrrr ve başarılarrr ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti bitti 50 almam gereken sınavdan 44 aldım :) ama üzülmedim. Şimdi mevlana değişim programını araştırıyorum. O programda çok güzel ülkelere gönderiyor. Hedefler bitmez çalışamaya devaam :)

      Sil
  4. hadi hayırlısı polly im ne ka hoş şeyler olmuş her şey güzel olur inşallah ispanyalardan post yazarsın bi dde vuuuuv bi dolu bi dolu tebrikler:DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İspanyaya gidemedim ama daha farklı projelerim var Şeymaa :) Hadi hayırlısı bakalım belki Kanada'dan yazarım belli olmaaaz ^.^

      Sil