28 Nisan 2013 Pazar

Bi söz..

”Gözleriniz olmasa konuşamayacaktım
Hep böyle cana yakın mı bakarsınız…”

17 Nisan 2013 Çarşamba

Nisan da gelecek mi?

"Nisan olsa benim adım" diye şiir yazacaktım oysaki ben bu ay. Birincisini hatırlarsanız eylül için yazmıştım. Eylül son baharın en güzel ayı diye. Nisan da ilkbaharın en güzel ayıydı öncelerde. Ama bu sene alamadımki şu nisan ayı zevkini. Emirgan korusuna lale bayramına gidemedimki. Balkona çıkıp elimde limonlu çayım üstümde kısakollumla pıtı pıtı yağan yağmuru hissederken şiir kitabı okuyamadımki. Bez ayakkabılarımı giydiğimde ıslanmadan dolaşamadımki. O yüzden efenim yazamıyorum nisana şiir. Biliyorum ısmarlama şiir olmaz ama hissedemeden de yazamamki istediğim şiiri.
Neyse şuandan itibaren bir güzel nadide harikulade fevkalade fevkaladeninde fevkinde bir hocayla samimi bir muhabbete girmiş bulunmaktayız. Kadını çok seviyorum yaa. Bugünkü en en güzel haberim bu. Aslında dün sinirliydim, agresiftim. Kahve mevzu işte. Daha sonra dönerim konuya. Yada dönmiyim ya. Benim kararlarım var. Toplantılarım var. Araştırmalarım var. Bozmasın kimse moralimi.
Çok şey yazasım geldi. Zamanım pek yok. Ama sizi seviyorum dostlar.

12 Nisan 2013 Cuma

Polly Haberleri Vol-2

Merabaaaaa.
Ben yine yok oldum iki hafta. Şimdi yine haberlerle karşınızdayım. Eve gittim geldim. Sonra çok fena grip oldum. Yatak döşek yattım. Sonra kendime baktım ayağa kalktım. Kalkar kalmaz da kendimi okula ve derslere adadım. Şöyle bir durum varki İspanyaya gidemiyorum. Ama buna üzülmedim. Şimdi Mevlana değişim programını araştırıyorum. O da yurttışına gönderen bir program. Belki size kanada'dan yazarım eylülde belli mi olur :)
Okulu yaklaşık 1 hafta ektiğim için o kadar çok notum biriktiki.. O kadar çok temize geçmem ve anlamam gereken konu varki size anlatamam. Ben inek bir öğrenciyim. Sınavlara daha iki hafta olmasına rağmen deli gibi çalışmaya başladım. O yüzden sizden yine uzak kalıcam baya :( Beni özleyin tamam mı. Derslerim için de dua edin. Hedef belli: Bu dönem ortalama 3.80 olacak! Çok çok öpüldünüz ^.^

İşte ben böyleyimm ^.^