17 Nisan 2013 Çarşamba

Nisan da gelecek mi?

"Nisan olsa benim adım" diye şiir yazacaktım oysaki ben bu ay. Birincisini hatırlarsanız eylül için yazmıştım. Eylül son baharın en güzel ayı diye. Nisan da ilkbaharın en güzel ayıydı öncelerde. Ama bu sene alamadımki şu nisan ayı zevkini. Emirgan korusuna lale bayramına gidemedimki. Balkona çıkıp elimde limonlu çayım üstümde kısakollumla pıtı pıtı yağan yağmuru hissederken şiir kitabı okuyamadımki. Bez ayakkabılarımı giydiğimde ıslanmadan dolaşamadımki. O yüzden efenim yazamıyorum nisana şiir. Biliyorum ısmarlama şiir olmaz ama hissedemeden de yazamamki istediğim şiiri.
Neyse şuandan itibaren bir güzel nadide harikulade fevkalade fevkaladeninde fevkinde bir hocayla samimi bir muhabbete girmiş bulunmaktayız. Kadını çok seviyorum yaa. Bugünkü en en güzel haberim bu. Aslında dün sinirliydim, agresiftim. Kahve mevzu işte. Daha sonra dönerim konuya. Yada dönmiyim ya. Benim kararlarım var. Toplantılarım var. Araştırmalarım var. Bozmasın kimse moralimi.
Çok şey yazasım geldi. Zamanım pek yok. Ama sizi seviyorum dostlar.

9 yorum:

  1. kıyamam ya bi kurtulsaydın şu okuldan ve ankaradan bi bitseydi.
    :)

    YanıtlaSil
  2. eylül sadece sonbaharın değil tüm senenin en güzel ayıdır. ramazan 11 ayın sultanıysa eylül de 12 ayın efendisidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evvet bende öyle düşünüyorum ^.^

      Sil
    2. (: aklın yolu bir.

      Sil
  3. ahh kıyamam :) nisan'la olan aşkını mayısla gider canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mayıs gelsin gidercem de o da gelmiyoki Miaaam :)

      Sil
  4. Nisan'a olan şiir yazma isteğine benim doğum günümü eklesek olmaz mı?? =)
    Ayrıca evet kötü, canını sıkan konulara hhhiiççç dönme tatlım. Bozma güzel moralini =)
    veee biz de seni seviyoruz pollycimmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur tabi olma mı aslıııcıım :) bende sizi çok çok seviyorum biliyosuun ^.^

      Sil