12 Nisan 2013 Cuma

Polly Haberleri Vol-2

Merabaaaaa.
Ben yine yok oldum iki hafta. Şimdi yine haberlerle karşınızdayım. Eve gittim geldim. Sonra çok fena grip oldum. Yatak döşek yattım. Sonra kendime baktım ayağa kalktım. Kalkar kalmaz da kendimi okula ve derslere adadım. Şöyle bir durum varki İspanyaya gidemiyorum. Ama buna üzülmedim. Şimdi Mevlana değişim programını araştırıyorum. O da yurttışına gönderen bir program. Belki size kanada'dan yazarım eylülde belli mi olur :)
Okulu yaklaşık 1 hafta ektiğim için o kadar çok notum biriktiki.. O kadar çok temize geçmem ve anlamam gereken konu varki size anlatamam. Ben inek bir öğrenciyim. Sınavlara daha iki hafta olmasına rağmen deli gibi çalışmaya başladım. O yüzden sizden yine uzak kalıcam baya :( Beni özleyin tamam mı. Derslerim için de dua edin. Hedef belli: Bu dönem ortalama 3.80 olacak! Çok çok öpüldünüz ^.^

İşte ben böyleyimm ^.^

8 yorum:

  1. Sınavlarında başarılar ;)

    YanıtlaSil
  2. Sınavlarında başarılar tatlım..
    Hayallerinden de vazgeçme dediğin gibi kim bilir belki eylülde Kanada'dan yazarsın ^^

    YanıtlaSil
  3. Bol şans bebek :)

    geçmiş olsun ayrıca '.'

    YanıtlaSil
  4. erasmus olmuyo sanırım öle mi.
    peki okulda sınıfca bi ab projesi yazın bu da oluyo bak.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bakıyım ona da o zamansa :) Bissürü bissürü yurtdışı programı araştırıyorum heep gitmekte kararlıyım ^.^

      Sil