22 Mayıs 2013 Çarşamba

Keşke'ler olmasaydı keşke..


Yazasım  var çok uzun zamandır. 
Çok şeyler yaşadım. 
Çok şeyler atlattım.
Ama anlatılmıyor bazen işte.
İki kelimeyi bir araya getirip anlatamıyorsun yüreğinden geçenleri.
Sinirlerim laçka oldu benim.
Eski polly gitti çoktan.
Değişmeseydim keşke.
Bu kadar çok şey gelmeseydi keşke üstüme.
Bazen yaşanılması gerekiyormuş diyorum.
Ama 'keşke'lerimden bir türlü kurtulamıyorum.
Kafam yoğu, çok hemde.
Çok dertlendim.
Çok kırıldım.
Çok hastalandım.
Yalnız kaldım, dibine kadar.
Çok yalnız.
Ne orası, ne burası gitmiyor hiç bi yerde dertler.
Kafamı boşaltamıyorum hiçbir yerde..
Beni ne ailem, ne arkadaşlarım kimse, kimse anlayamıyor.
Ben bile beni anlayabilmiş değilim zaten.
Okulu bile bitirememe ihtimalim oldu bir ara.
Ki hala da bu ihtimal devam etmekte.
Bir dersten geçemeyince mezun olana kadar,
Tek ders bile kalsa mezun olamıyorsun işte.
Takar sana bi hoca mezuniyetin gider, hayatın değişir.
Belki giderim başka şehre.
Şu sıralar kafam çok dolu.
Düşünmesem keşke bu kadar.
Eski gamsız hallerime dönebilsem.
Liseye dönsem, ilkokula dönsem.
Şuanda olmasam mesela şimdi.
Değişse dünyam.
Dünyamı değiştirebilsem keşke.
Hayatımı yeniden şekillendirebilsem.

Yirmiliklerimin iki tanesi gitti benim.
Yarısı kaldı hazirana.
Ha haziran demişken,
Benim nisana mayısa yazacak şiirim kalmadı.
Yaşanılası zamanlarımı yaşanılmaması gerekenlerle çevirdim ben.
Çok pişmanlıklarım var.
Kafamı çok duvarlara vurasım.
Keşke hiç büyümesem, olgunlaşmasam.
Çocuk kalsam ben.
Tek derdim biten çizgifilmim olsa.
Şeker için ağlasam anneme.

Boşluk var içimde.
Ama aynı zamanda öyle boş kalabalık varki.
Zayıfladım hem.
Yaz gelse.
Gezsem doya doya.
Sevsem kedileri.
Koklasam denizi.
Yaz gelse.
Açsam en sevdiğim dizimi.
Tembelleşsem sıcakta.
Yatıversem pempiş yatağıma.
Üç gün çıkmasam içinden.
Yaz gelse.
Taksam kulaklığımı.
Geçsem aynaya, oynasam içimden geldiğince.
Yaz gelse değil aslında
İçime ferahlık gelse benim, olacak hepsi.
Ama fırtınalar durmuyor yüreğimde.
Kaldıramıyorum üzerimdeki yığıntıları.
Sevilsem keşke..

10 yorum:

  1. polly, noluyor tatlım bu ne dolgunluk böyle..
    bu kadar keşke seni yalnızca mutsuz eder.
    herkesin hayatında böyle bir dönem olur ama geçer buna inan lütfen mutlu olmaya hayata yeniden pozitif bakmaya çalış çünkü karamsarlığın ve mutsuzluğun sonu yok..
    ve sevilmediğin/yalnız olduğun konusuna kesinlikle katılmıyorum.. ben polly'mi çok çok seviyorum vee her zaman yanındayım.. kalbimin en güzel en tatlı köşelerinden biri senin sevecenliğin ve tatlılığınla dolu bitanem..
    Sen çok güçlü çok tatlı, hayat dolu bir insansın olur böyle dönemler sıkma canını...
    ben de mezun olamayacağımı çookkk düşünmüş artık 5 yılda bitiririm bu okulu hayatım kayar demiştim ama bak geçti işte.. olumlu düşün benimm tatlı pollyannam <3
    seviyorum ki seni çoookkkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçecek biliyorum aslım ama yanıyo canım işte.. Var keşkelerim. Olmasalar ne güzel olurdu da var işte.. Bende seni çok seviyorum. İyiki iyiki varsın canım arkadaşım..

      Sil
  2. merhaba canım bende biraz önce silmeden diye bi yazı yazdım üç aşağı beş yukarı seninle aynı şeyleri düşünüyoruz sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum cnm sende doğru söylüyosun. Bende silmeden yazdım bu yazıyı. Ne geldiyse gönlümden döküverdim işte.. İyi geldi ama yazınca bitiverse keşke dertler..

      Sil
  3. Ahhhh ahhhhh bu aralar herkes ayni galiba, siz ne guzel kaleme dokmussunuz, bende onu yapacak ne guc nede enerji var!!!
    Yaa sabir, gececek, bunlar da gececek insallah.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Çok şeyler oldu peraaa. Tam geldim diyemem ama anlatıcam biraz olanları

      Sil