27 Temmuz 2013 Cumartesi

Düzeltilmeye çalışılan beyin hücreleri.


Çooook uzun zaman oldu gelmeyeli. 2 aydır tonla şey oldu. Anlatasım var ama vaktim olmuyor hiç. (Görende başbakanım falan sancak ) Ama haklı sebeplerim vardı. Bahane değil gerçekten. En son yazdığım posttan sonra çıldırıp eve geldim ben. Herşey o kadar üst üste geldi ki kaldıramadım. Ha İstanbula geldim geçti mi dertler hayır. Daha da arttı üstelik. Bir ay annemlere soğuk davrandım. Bir ara okulu bırakmaya karar verdim derslere doğru dürüst girmedim. Arkadaşlarıma kötü davrandım toparlaması çok zor oldu. Hayatımda hiç ağlamadığım kadar ağladım. Duygularım laçka oldu. Sağlıklı düşünemedim hiç. Hata yaptım. Zor topladım. Sınav zamanı beynimin 2/3 kısmını resmen yedim. Çok zayıfladım. Yirmilik dişlerimin hepsini aldırdım. Hasta oldum. Finaller bitince eve dönemedim. Kendimi toplamaya çalıştım. Biraz topladım. Yeni kararlar aldım. Yeni şeyler öğrendim. Uzaklaşmam gereken kişilerden uzaklaştım. Unutulması gereken şeyleri unuttum. 'Yeni bir ben' olmaya çalıştım. İnternetten çok uzaklaştığım için buralara uğrayamadım. Kafam çok karışıktı çözmeye çalıştım.
Artık kısa cümleler kuruyorum. Çok düşünmemeye çalışıyorum. Yeni yeni kitaplar aldım onları okuyorum, çok şey öğreniyorum. 1 hafta sonra memlekete gidicez. Çok uzun zaman kalıcaz. Yine gelemicem ben buralara. Okul açılcak ve ben 'yeni ben' olarak devam edicem bu seneye. Çok farklı bir insan olucam demiyorum ama bu seneki gibi bi polly de olmak istemiyorum. Çünkü çok zor toparladım.
Burada beni merak eden bütün dostlarımı da kocaman öpüyorum. Gerçekten toparladığımda bomba gibi döncem buralara :)) Herkes kendine iyi baksın gelince hepinizi müthiş görmek istiyorum. Hoşçakalın.

10 yorum:

  1. Geçmişler olsun polly ne çok geçmiş başından. Zor zamanlar zor kararlar Allah daimi yardımcın olsun canım. Dualarım heeeep seninle tamam mı atlat tamamen yenilen bomba gibi geeel bekleriz ki biz seni sen yeter ki iyi ol, desteğe ihtiyacın olursa da hep buralardayım ben konuşmak istersen belki çok rahatlatmaz ama mail atabilirsin çok yıpratma bizim polly mizi ahh bir de hep derim ama yanmadan pişilmezmiş pollyannam seninki de böyle bir pişmek demek ki yüreğinin en yakın vakitte ferahlaması dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim desteğin için :) şimdi daha iyiyim inşallah daha da iyi olucam. Bu sene benim olgunlaşma senemmiş anladım. İnsanları anlama senemmiş onu da anladım. Bu yüzden bomba gibi dönüyorum ben :) Hala polly'im ben değişiklik yok :)

      Sil
  2. yeminlen bugün sana mail atmayı planlamıştım, kaç zamandır aklımdaydın. malesef problemler hepimizin hayatında, en kısa zamanda biter giderler inşallah, öpcük sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da çok öpücükler yenilenmiş pollyden :) sıkıntılar bitti sayılır, bitmese de ben eskisi gibi gamsız olucam o zaman hep polly olucam :))

      Sil
  3. tamam anladım.
    ama ne oldu neden üzüldün ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook şey oldu deep. Burda anlatıp daha sonra okuyup hatırlamak istemediğim şeyler. Bir ara okul berbattı ev arkadaşlarım öyle aile öyle sınıf arkadaşlarım hocalarım herkesle problemim vardı. Ama hallettim atlattım hepsini çok şükür. Şimdi döndüm bomba gibi :) Artık iyi şeyler yazmak istiyorum

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. çooooooooooook hoşbulduuum :))

      Sil
    2. peki. neyse sevindim çözdüğüne sorunlarını.
      :)

      Sil