25 Ağustos 2013 Pazar

Facebook oyun istekleri


Facebookta insanlar oyun isteği yolladığında herkes gıcık oluyor dimi. Daha ilkokuldayken bile doğru dürüst selamlaşmadığın arkadaşın sana istek yolluyor. Lisedeki edebiyat hocan yolluyo. Eski iş yerindeki bi abi yolluyo. Ünide yüzüne bile bakmayan arkadaşların yolluyo. Amcan yolluyo. Teyzen yolluyo. Hatta baban yolluyo. Sen "eöff be facebooktan oyun isteği yollamayın artık yeteeğğrr" diye cırlıyosun. Silin beni ya diyosun. Yakında tweeterdan da oyun isteği yollayacaksınız ondan korkuyorum diyosun. Yalan mı. Yalansa yalan deyin a dostlar. Ama artık facebook naptı? Herhangi bi istek geldiğinde toptan kapatmanız için butonlar yaptı rahatladınız.

Ben hiç oynamam normalde faceden oyun moyun. Genelde oyun da oynamam ben. Hep kaybederim. Küçükken ataride araba yarışı oynarken atarinin kolunu sağa sola çeviriyorum, kendimi de arabanın içindeymiş gibi hareket ettiriyorum diye dalga geçtiler benimle bende bir daha atari falan oynamadım. Sanal bebek aldım. O da öldü hep. El tetrisim vardı onu da hiç oynayamadım. Hep ekranı doldurdu sildiremediğim taşlar. Yani bu konuda hiç yetenekli değilim. He bi okeyi oynuyorum adam akıllı o kadar.

Neyse ben konumuza döneyim: Facebook oyunlarına. Şimdi böyle lise sondayken falan happy aquarium(yazılışına tabikide faceden baktım.) oynuyodum. Çünkü orda kazanma hırsı falan yok. Böyle akvaryum pisleniyo temizliyosun. Balıklar acıkıyo besliyosun cart curt. Yani çok bi efor sarfetmenize gerek kalmıyor. Sonra dersane zamanı ders çalışmamak için cityville(bunu kendim yazdım.) oynuyodum. Annem hep cırlıyodu kalk ders çalış diye. O yüzden onu da bıraktım. Şimdi ise can sıkıntısından baktım herkes criminalcase(bunuda kendim yazdım ehe) oynuyo. (lisedeki hocam dahil. he bu arada o da biliyo blogumu. okuyosa selamlar :)) Sonra dedim bende oynayaaaayııım. Benim neyim eksiiiiik. Başladım oynamaya. Ama şimdi de enerji bitti isteyemiyorum da kimseden. Çok madurum a dostlar. Demekki neeemiş böyle oyun isteği yollayanlara cırlamamak gerekiyor imiş. Gün gelir sap döner hesaaabı oluyomuş sonra.

Şimdi bunu yazarken belki enerjilerim birikmiştir. Du gidiyimde bakıyım. Çok öpüldünüz canlar ^.^

6 yorum:

  1. Utana çekile istek yolluyordum ben de ama düşün okulda hiç konuşmadığım çocuk bile istek yolluyordu. :D
    Criminal Case oynuyordum bir ara ama belli bir seviyeden sonra ilerlemek çok zorlaşıyor ya yok ek davalar bilmem neler gına geldi bıraktım ben. :D
    Şimdi oyunu bıraktım ya istek yollayanlara tekrar sinir olmaya başladım asasdsdf.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimii biraz işimize geldiği gibiii :D ama ben şimdi başlarda olduğum için eğlenceli geliyo sonra sıkılcam zaten :)

      Sil
  2. Onun bi sayfasısı var ordan portakal suyu neyin toplayabiliyon kuzusuuu bi de oyun haberleri kısmında arkadaşların da paylaşabiliyo öyle şeyleri ben bırakalı baya oldu ama belkim işine yarar olsun:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy gerçekten mii. bulayım ben o sayfayı ya hep enerjim bitiyo bekliyorum öyle boş boş :(
      çok sağol şeymacımmmmm ^.^

      Sil