24 Ağustos 2013 Cumartesi

Günlük Gibimsi Vol-4


Merhaba dostlar..
Bugünlerde hava İstanbulda sıcak. Harareti alsın diye insanlar bol bol su ve çay tüketiyorlar. Bende elimden limonlu çayımı eksik etmiyorum. Ablam hasta grip oldu yatıyor. Evde sadece ikimiz kaldığımız için hasta bakıcısı da ben oluyorum. Ev işleri zor olsa da kendi keyfimin kahyası olduğum için rahatım. Annemleri özlüyorum sadece. Yaklaşık 20 gündür ayrıyız annemlerle. Onlar Kastamonuda kaldılar. Bi 15 gün daha gelmicekler maalesef. Zaten gelseler de 1 hafta sonra ben Ankaraya dönüyorum :(

Aslında özledim orayı da. Kankitomlan vırvır konuşmayı özledim, annesinin mercimek çorbasını özledim. Sınıfta bıcır bıcır konuşmayı özledim. Sabahları zar zor yataktan kalkıp sürünerek okula gitmeyi özledim. Ankaranın kışını özledim. Mantoma sarılıp yürüyüp burnumun soğuktan sızlamasını özledim. Valla şaka yapmıyorum özledim Ankarayı, oradaki hayatımı..

Buraya gelince hatıralarım canlanıyor. İçim sıkılıyor. Göğüs kafesimin altında bi sızı oluşuyor. Bu duyguyu sevmiyorum. Ben canlı Polly'i, gülen Polly'i, kendisine Duracell denilen Polly'i seviyorum. Ve o Polly canlanacak biliyorum :)

Şimdilik hoşçakalın can dostlar..

2 yorum: