22 Ağustos 2013 Perşembe

İs- tek- ler!


Cesaretli olup bisiklete binmeyi öğrenmek istiyorum.
İnsan kıyımlarını önlemek istiyorum.
Aileler dağılmasın istiyorum.
İnsanlar birbirlerini anlasınlar dinlesinler istiyorum.
Adalet kelimesinin hayata geçmesini istiyorum.
Bencil insanlar paylaşmayı öğrensin istiyorum.
Birine sinirlendiğimde bağırıp, küfredip, karşımdakini aşağılamak istiyorum.
Haksızlığa uğradığımda hesabını sormak istiyorum.
Saf, gamsız biri olmaktansa azıcık fitne öğreniyim de insanların fesat düşüncelerini anlayabiliyim istiyorum.
Fedakarlık yaptığımda karşılığını almak değil, gönül almak istiyorum.
Hep insanlar mutlu olsun isteklerimden vazgeçip azıcık kendimi düşünmek istiyorum.
İnsanların beni kullanmasını engellemek istiyorum.
Pollyannacılık zararlı bişey olduğu için pollyanna olmaktan vazgeçmek istiyorum.

Buraya sürekli atarlı zamanlarımda iç dökmek için değil, mutlu olduğum şeyleri de yazmak istiyorum.
Ama bende de yazma isteği sinirli ve üzgün olunca geliyor napıyım.

Mutlu olduğumda da yazma ümidiyle. Hoşçakalın can dostlar..

7 yorum:

  1. Uzun zaman sonra yeniden.Kalbin hep temiz olsun pollyannam boş ver onlar gibi olmamak gerek. Herkes milleti kullandığını sanıyor ne büyük yanılgı. Adalet dediğinse salt sözlükte anlamını koruyor herhalde,adeleti herkes kendi leyhine çevirmeyi başarıyor dile düşünce.Herkes haklı baktığın zaman.Haksızlığa uğradığında hesap şart işte o benim de sıkıntım. Bencillik de kötü hastalık hiç imrenilecek şey değil onu da tattım biliyorum. Cidden karakterimi tam tersine nasıl döndürdüm ben de bilmem hala ama madalyonun öteki yüzü de hiç hiç hoş değil.

    Dolusun çok dolusun pollyannam kendine yüklenme nolur dualarım iyi dileklerim seninle olsun bir an önce içinin sıkıntısı diner umarım etraftakileri değiştirmek mümkün değil herkes sen mükemmelsin tarzıyla yaklaşıyor. Herkes kendi evinin önünü süpürsün ya da sen ayna da kendine bak mantığı. Dünyayı değiştirmek bizden ibaret eleştirmeyi birileri doğru anlayıncaya dek.Anlamak ve anlaşılmak da ayrı şikayet mevzuu herkes kendi anlatacağına odaklı iyi dinleyiciyi bulan da bıktırıyor cılkını çıkarıyor.

    Ya pollyannam Rabbim dert verip derman aratmasın. Yüreğinin soğuk suyu tez zamanda içine aksın ferahlasın.

    Sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeymam ne güzel dostsun sen :)
      Aslında iyi oluyorum ben düzeliyorum sonra ufacık şeyde herşey yüzüme yüzüme çarpıyor. Önemsemeyip boşverdiğim şeyler ufak bi üzüntümde karşıma dağ gibi yığılıyor. Karakterimi sevmiyorum. İnsanlar sevse de sevmiyorum ben. Ankaradan istanbula gelirsem düzelir dedim olmadı. Memleket kokusu iyi gelir dedik Kastamonuya gittik daha beter sinirle döndüm istanbula. Burda da annemler yok 20 gün sonra gelecekler kastamonudan. Yalnızlık, sevgisizlik, arka plana atılan dertler çok çabuk altüst oluyorum.
      Dualarının benimle olduğunu biliyorum. Seni de çok seviyorum. Yanımda olduğun için teşekkür ederim Şeymam. Sevgiyle, muhabbetle kal..

      Sil
    2. Üzüntülü günlerimde ben de böyle böyle oluyorum. Arkadaşlarımla sorunlarım ailevi sorunlarımı su yüzüne çıkarıyor sonrasında bütün küçük kabahatlerimle kendimi boğuyorum.Karakterindeki sevilecek ve sevilmeyecek yanları en iyi sen bilirsin inan bana kendinden çok çok hoşlananlardan daha normal karşılanan bir grubuz biz,kendini bir türlü sevemeyenler olarak.En azından daha insancıl olduğumuz aşikar. Yalnız olduğundan belki de duygularını böyle yoğun olarak yaşıyorsun bu günlerde. Çok hırpalama kendini geçeceğini düşün ben böyle zamanlarda hep geçecek bu da bitecek falan derim içimden bir nebze faydası dokunur o anlar için.

      Ah memlekete gidip gelmeceler ne sıkıntılı. Sorunlar asla bitmiyor yolculuk dert, ordaki muamele dert. Böyle hassas olunca her şey de bir ayrı batıyor insanın gözüne.


      İyi ol ve iyi kal lütfen sana değer veren insanlar var ve sen de kendine o değeri ver. Karakterini ne kadar sevmesen de (bu kendini kırılmaya açık ve biraz zayıf hissettiğinden belki de) kendine hakkettiğin değeri vermeye çalış tamam mı bir tanecik yerli pollyannamın somurtmasını istemem:))

      Ve ilk cümle beni kalbimden vurdun sevgili pollyanna Senin için dost olmak ne kadar güzel,şanslıyım;)

      Sil
    3. Evet Şeymam bende kendimi geçecek geçecek diye avutuyorum hep ve geçeceğini de biliyorum. Seni de dinleyip somurtmıcam artık :)

      Ayrıcaa şanslı olan benim senin gibi dostum var ^.^

      Sil
  2. eveeet geçen sene üzüntülü zamanların olmuştu.
    mutlu olcan yazcan tamam annaştık.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kötü şeyler yazmıcam iyi şeyler yazcam gamsız olcam mutlu olcaam :)

      Sil
    2. işte bu iyi bi fikir.
      :)

      Sil