25 Ağustos 2013 Pazar

Mim: Sen kimsin kardeşim? :)


Sevgili Melek bahar'ın blogunda okudum bu mimi. Okuyan herkes bu mimi yapabilir demiş bende yapıyım dedim :) Malum can sıkıntısı yaz tatili falan. Herkes hazırsaaaa başlıyorum yazmayaaa.

Ben Kimim?
21 yaşında İstanbulda yaşayan, Ankarada tarih okuyan, ailesi Kastamonulu ancak aslen türkmen göçmeni olan, hem küçük kız kardeş olan hemde kendinden iri küçük erkek kardeşe sahip olan bir ablayım. Ailenin şımarık minnak kızıyım. Babama asla kıyamam. Tam bir baba delisiyim. Aileme arkadaşlarıma çok bağlıyım.Arkadaşlar arasında tonlarca lakaba sahibim. Çünkü alıngan değilim. İki tane liseden şirine kankalarım var onlar vazgeçilmezim. 21 yıllık da dostum var her daim yanımda olan. Ankarada manevi kız kardeşim var bir de. Bir de sınıftan biricik kankim. Onlar benim en yakınlarım.
Hümanistim birazcık ben. İnsan ayırt edemeden gereksiz kişileri bile severim. Bütün mutsuzluklarım hep buradan çıkar genelde. Neyse genelde sürekli sırıtan mutlu bir yapım vardır ama kötü şeyleri sürekli arka plana attığımdan bazen çok mutsuz olabiliyorum. Kova burcuyum neredeyse bütün özelliklerini taşıyorum.
He bir de tam bi İstanbul aşığıyım.

Bloğumun adı nereden geliyor?
Ben çok olumlu düşünen, hayatı toz pembe gören biri olduğum için arkadaşlarım böyle tanımlarlar beni.

Blog açmaya nasıl karar verdim?
Şöyle ki, ortaokuldan yakın bir arkadaşım 2005'ten beri blog yazıyordu. Ben ise onu 2008'de okumaya başladım. Blog açmadan önce takip ettiğim bloggerlar vardı. Mesela: "Hulalop çeviren zombi". Onu okuduğumda çok etkilendim. Her anını yazmıştı. Günlük hatta dakikalık yazıyordu resmen. "Sonraki blog" diye diye çoğu kişinin hayatlarını okudum. İnanılmaz eğleniyordum. Sonra bende açmalıyım dedim kendime. Çünkü yazmayı, okumayı acayip seviyordum. Bloğumun ilk yazısını ve tasarımını karar verdiğim o gece 4e kadar bilgisayar başından kalkmadan hallettim.

Neden yaşam bloğu?
Çünkü yıllarca ara ara günlük tuttum. Günlük tutmak beni her zaman eğlendirdi. Aradan birkaç ay yada birkaç yıl geçtiğinde yazdıklarımı okumak bana çok farklı bir his veriyordu. Bu yüzden kalıcı bir yere yaşadıklarımı düşüncelerimi yazmalıydım. Defterlerim kaybolabilirdi ama bloğum kaybolmazdı. Bu yüzden yaşam bloğu açtım. Benim kendi yaşadıklarımı okumam içindi aslında.

Kişiliğim?
İsmimde saklı aslında. Pollyannayım ben, her ne kadar bunu çok sevemesem de, öyleyim yani. Safım birazcık. Çok çabuk güveniyorum, çok çabuk inanıyorum. Herkes benimle konuşurken iyi niyetli sanıyorum. Art niyet arayamıyorum. Herkes iyi gibiymiş gibi geliyor ama değil. Hayat benim için aslında mükemmeldi. Taki bu sene sorunlarrr silsilesi yaşayana kadar. Hala umudum var ama. Hala hayat birazcık toz pembe olabilir. Hayalperestim bir de.. Daha fazlası için tıktık. Yoksa yaz yaz bitiremem :)

Hoşlandıklarım?
Şiir. Yazmayı okumayı çok severim. Yumuşak birşey şiir. Böyle pamuk şeker gibi. Hem tatlı hem hafif hem renkli..
Kitap. Özellikle polisiye kitapları çok severim. Ve tabiki şiir kitaplarını. Kitap dokusu, ruhu olan birşey. Onları gidip seçmek, koklamak, dokunmak, elinde kahveyle-limonlu çayla okumak, meraklanmak, keşfetmek, hayal etmek..Ah kitaplar bende müthiş duygular uyandırıyor :)
Diziler.
Filmler. 
İnternet. 
Peluşlar. 
Arkadaşlar. 
Gezmek. 
Yemek yapmak- yemek. 
Blog okumak-yazmak.
..
Liste uzar :) Hayattan hoşlanıyorum ben ^.^

Hoşlanmadıklarım?
Önyargılar. Negatif düşünceler. Yalanlar. Savaşlar. İnsanların birbirini öldürmesi. Hırslı kişiler. Fesatlar. Bir de insanların benden hoşlanmamasından hiç hoşlanmaaaam!

En çok sevdiğim makyaj malzemesi?
Çok nadir yaparım ama eye-liner en sevdiğim...

Çantamda olmazsa olmazlarım?
Cüzdan, kitap, taraklı ayna, cımbız, anahtarlık, mp4, selpak. Bunlar olmazsa dışarı çıkamaaam! (Aaa tabiki de yalan unutunca paşa paşa çıkıyorum valla, hayat :))

En son okuduğım kitap?
Mustafa Armağanın "Satılık İmparatorluk"

Kimleri mimleseem. Herkesi mimlesem. Beni seven, okuyan, bu mimi yapmak isteyen herkesi :)

11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. hihi :) ne şirin gören, ne şirin bir pera ^.^

      Sil
  2. Seviyorummm seni Polly bbeeeee (:
    Seni senin ağzından okumak ne kadar güzel böyyylleee
    şirincik arkadaşım benimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni seviyorum aslımmmmmmmmmmmmmm :))
      ama senin kadar şirin değilimkiii ^.^

      Sil
    2. ooyyy olur mu öyle şşeeyyy sen benim tatlı şirinciğimsin :)

      Sil
  3. Ayyy poly çook güzel ve eğlenceli bşr mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu oldumkii iyiki yapmışım o zaman :))

      Sil
  4. hep böle iyimser ol taam mıııı.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Oy ben seni yeriiim:))

    Geçmiş geçecek bak bu üzüntülü günler gerçi annenlerin gelmesine daha çok varmış ama olsun pollyim onların sevgisisi hep seninle kiiii:)

    Kocamana sevgiler polly pek bi açılmışın dur öteki postlara geçiyorum hemen ay musmutlu olduuum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihiii ^.^

      Ben mutluyum sen mutlusun o zaman herşey süperki cnm dostumm :))

      Sil