25 Ağustos 2013 Pazar

Sadece 'Mavi'


Mavi gökyüzüdür.
Mavi denizdir.
Mavi bakıştır.
Mavi güzeldir, tatlıdır, ılıktır, yumuşacıktır.
Uçurtmadır mavi
Kuştur.
Gemidir mavi
Balıktır.

Gökyüzünde uçsam ben
Denizde yüzsem
Maviliklerde kaybolsam.
Deniz kızı olsam
Adım gibi deryalara dalsam
Balık olsam
Kuş olsam..
Mavi olsam keşke.

Maviyi ben
Teomanın "mavi kuş ile küçük kız"ı ile
Nazımın "mavi gözlü dev"i ile
Haramilerin "mavi duvar" ile
Ortaçgilin "mavi kuş"u ile
Edip cansever ile
sevdim.
Mavi "aşk"tır.
Ve Mavi'yi sadece seversin.

11 yorum:

  1. pollly!! özlemişim seniiii..
    lütfen böyyllee uzun aralar verme.. hep buralarda oll!!

    ben de maviyi severim bilirsin ;)
    ama senin bu şiirinden sonra;
    ben maviye Polly'nin şiiriyle sevdalıyım..
    diyesim geldi bi an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy aslım inan bende çok özlemişim buraları, sizleri, yazmayı :)

      Çok mutlu olsum sev sadece maviyi :)
      bide bide bloğunu okudum dün çok kıskandım çok imrendim sanaaa! heeep korelilerle gezmişsn nasıl canım çekti anlatamam ^.^

      Sil
    2. perşembeden beri bir misafirim var.. dün amcamın oglunun düğününe gittik herkes onunla ilgilendi konuşmaya çalışıyorlar falan görsen nasıl tatlı nasıl güzel anlardı :)

      ama yarın gidecek bu gece son gecemiz,
      o yüzden biraz buruk içimmm... :/

      Sil
    3. :( olsun. O döner sonra sen ona gidersin :))

      Sil
    4. aahh aahhh nerde o günlerrr (:

      Sil
  2. heeey şaane bu şaane.
    bence de hayat mavi zaten.
    en sevdiğim renk yaaa.
    :)
    aşk da mavi olmalıııı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle aşk mavi olmalııı deep :))

      Sil
  3. Ve maviyi sadecce seversin. Ve sevmek en güzel halidir yaşamanın yeeey çok güzel buu :)

    YanıtlaSil