4 Eylül 2013 Çarşamba

Mabellll Ma Ma Mabelll

Mabel Matiz. Aşk yok olmaktır.
Bu aralar en çok dinlediğim şarkı. La la la modunda dinliyorum. Tavsiyedir ^.^

Çok kararlısın 
Kalbimi çıra gibi yakmaya niye 
Duvar çekiyorsam 
Yanıyorum için için, bitti işim 

Saklar mı yüreğin yüreğimi 
İçinin her yerinde 

Eski kelimeler 
Döndürüyor başımı 
Sen söylediğinde 

Korkular... Arzular.. 
Nasıl başım dar 
Bilsen şaşarsın yar 
Her yerim kördüğüm dolaşık 
İpin ucunu bul çözeyim 

Her ayrıntım sayıklıyor 
Sükunetim deliliğimden 
Aşk yok olmak diyor biri 
Yar ben yokum yok zaten 

Ayyaş ruhum sayıklıyor 
Her zerrem sende çarpıyor 
Aşk yok olmaksa şimdiden 
Yar ben yokum ben de zaten 

Bin çalıntı aşk tecrübesi bakıyor gözlerime ah 
Soru soruyorsam tuzağına düşeceğim bana günah 
Saklar mı yüreğin yüreğimi 
İçinin her yerinde 
Eski kelimeler 
Döndürüyor başımı 
Sen söylediğinde 

Korkular... Arzular.. 
Nasıl başım dar 
Bilsen şaşarsın yar 
Her yerim kördüğüm dolaşık 
İpin ucunu bul çözeyim 

Her ayrıntım sayıklıyor 
Sükunetim deliliğimden 
Aşk yok olmak diyor biri 
Yar ben yokum yok zaten 

Ruhum depremlere gebe 
Sükunetim deliliğimden 
Aşk yok olmak diyor biri 
Yar ben yokum yok zaten 

Her ayrıntım sayıklıyor 
Sükunetim deliliğimden 
Aşk yok olmak diyor biri 
Yar ben yokum yok zaten 

Ayyaş ruhum sayıklıyor 
Her zerrem sende çarpıyor 
Aşk yok olmaksa şimdiden 
Yar ben yokum ben de zaten

26 yorum:

  1. Ne tevafuk bu posta tam da bu şarkıyı dinlerken denk geldim beni o kadar sardı ki telefon melodim bile yaptım ki ben telefon melodisi konusunda çok sabitimdir kolay kolay değiştirmem ama bu şarkı beni benden aldı desem yeridir döndür döndür dinliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya farklı bi lezzeti bi dokusu var şarkının insanın dinledikçe dinleyesi geliyor :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Youtube'dan sürekli replay yapıyorum beni de feci sardı :)

      Sil
  3. seviyom ben de mabeli.
    yine dinlemeye aldıım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sesi çok orjinal bu adamın deep ya :)

      Sil
  4. Bu aralar dinlediğim tek şarkıcı Mabel,seviyorum fazlaca. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkılar orjinal, adam orjinal.. insanın sevesi dinleyesi geliyor dimi :)

      Sil
  5. ahh sorma uzun zaman sonra ilk defa Korece olmayan bir şarkıyı telefon zil sesim yaptım o da buuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaay aslım büyük gelişme senin içinnn :)

      Sil
    2. kesinlikleee (:
      liseden beri Türkçe bir şarkı kullanmamıştım diye hatırlıyorum (:

      Sil
  6. çok güzel bi şarkı :) bu arada blogumda bi çekiliş var beklerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda uğruyorum o zaman :)

      Sil
  7. sana güzellik mimisi yolladım istersen yap timam mıı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç oldu görmem ama en yakın zamanda yapıyım canım :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. deep :) geldim yine anlatıcam en kısa zamanda özledim sizi çook ^.^

      Sil
  9. tımım bak gelince uğra ama banaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  10. sınavlar nası gidiyooo.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep! ya ben vakit bulamıyorum sınavlar seminerler koşturmacadan yazamıyorum da hiç :(
      ama sınavlar iyi geçtii, ortalamam da güzel geldiii :)
      blogumu ve sizi okumayı çoook özlediim!

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. o cevap veremeyecek ben söyliyim deep!
      bu aralar inanılmaz yoğunmuş kendileri nefes alacak vakit bile bulamıyormuş ki bloga uğrayabilsin. geçen görüştüğümüz de bana öyle demişti .. ben de ona kızmıştım hihihhi :)

      Sil
    2. selam söyle onaaa o zaman konuşunca. eskişehirden ankaraya uğrarsın artık ama zaten 2 saat nolcak :)))

      Sil
    3. hehehe çok isterdim ama sanmam.. gerçi belli de olmaz benim işim ama Ankara soğuk yaaa :)

      Sil
    4. Yaaa ama gerçekten özledm sizii :( uykucu ben bile günde en fazla 5 saat uyuyorum :( deep en yakın zamanda gelcm ama sözzzzz. aslııııı ankaraya geeeel

      Sil
    5. bebeğim yaa Ankara'ya zaten gelcem teyzemi veee kuzenimin minik bebeğini görmeye ama havalar biraz ısınsın yaaaa :))

      Sil