6 Ekim 2015 Salı

Özledim çok.

Çok şey değişti yazmadığımdan beri. Çoooook değişti.
Deep yazmasa unutmuştum bile buraları. Ama o yazınca döndüm ve buraları çok özlediğimi farkettim. 
Okul bitti. Ankara'dan döndüm. Artık memleketteyim. Çok sevdiğim İstanbul'umda.. Artık sevdiğim bir adam var. Hayatımı birleştirmek istediğim. Okul bitti ve ben bi Tarih öğretmeni oldum. Ama atanamadım. Ülkemizdeki birçok öğretmen gibi. Yılmadım. Bu sene KPSS için dersaneye yazıldım. Yine öğrenci oldum. Yeni başladı ve ben de çalışmaya başladım. 90 almam gerekse de zoru severim hepiniz bilirsiniz. -yani en azından beni bilenler- Çok meşhurmuşum da herkes biliyormuş gibi söyledim komik oldu :) 
Neyse.. Çok uzatmak bunca aradan sonra saçma geliyor. Böyle şey gibi. Hani bir arkadaşınızla 2 yıl görüşmezsiniz sonra onu görünce konuşacak çok birşey bulamazsınız ya onun gibi. Önce genel geçer bilgiler vermem, sonrasında detaya inmem lazım.
Ana çok özlendiniz ve çok seviliyorsunuz bilin. Ve şimdilik hoşçakalın 😊🙋

8 yorum:

  1. Aaa, bu kadar da ara olmaz ki... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldu ama :) umarım bir daha bu kadar açmam arayı :)

      Sil
  2. şükür ilk defa birine mail attıydım nerdesin diye cevap alamadığım :(
    güzel şeyler olmuş hayatında daha da güzelleri olur inşallah, hoş geldin (:

    YanıtlaSil
  3. hadi hayırlısı yaaaa. :))) bu fotoyu çektiğin yer neresi ki yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavacık Otağtepe :) mükemmel bi manzarası var deep gidip görmen ve bissürü foto çekmen lazım ^^

      Sil