13 Ekim 2015 Salı

Ruh halim..

Bugünki ruh halimi yansıtan en iyi kelime.. "Dilhun"!
Anlamı: İçi kan ağlayan. Büyük bir üzüntü içinde olan. Gönül manasındaki dil kelimesi ile kan manasındaki hun kelimesinin birleşiminden oluşmuştur.
En yakın arkadaşıma kırgın olunca bütün günüm iç karartıcı geçti. Dolaşmaya çıktım geçmedi. Dizi izledim geçmedi. Çay içtim çekirdek çitledim yine de bir an olsun aklımdan gitmedi. Birine kırgın olunca acayip huzursuz oluyorum ben. Özellikle de çok değer verdiklerime. Neyse. Biraz buruğum bu gece. Ama siz iyi olun ve hoşçakalın.

10 yorum:

  1. uyuyunca geçti ama de miiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti valla deep :) sabah aradım kahvaltıya geldi bana:)

      Sil
  2. uyuyunca geçti ama de miiiii :)

    YanıtlaSil
  3. Geçer umarım... :(

    Dizi izlemek de nereye kadar... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, e kahvaltıya geldiyse tamam o iş! :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. İyiyim şimdi cnm bnm sıkıntı yok :)

      Sil
  5. son yazımı gördün mü kiiii :)

    YanıtlaSil