8 Ekim 2015 Perşembe

Ufak Ufak..

Öğrenci olmamak..
Üniversite hep bitsin dedim. Hep Ankara'dan kurtulmak istedim. Son sene aşık oldum. Kopmak istemedim. Evime gelip bu kadar Ankara'da olmak isteyeceğimi hiç düşünmemiştim. Öğrenci olmak çok ayrıymış. Başkaymış. Daha coolmuş mesela. Şimdi okul bitti deyip iş yok deyince cool olmuyo insan be. Acı birşeymiş yani.

Haksız olmak..
Hep derlerdi okul bitince ne olacak insan en çok o zamanları özlüyor diye. O zaman bıyık altından gülüp, aldırış etmiyodum söylenenlere. Ama hakikaten haklılarmış. Haksız olmak hiç bu kadar koymamıştı.

Alışkanlıklar..
İnsan yalnız başına yaşamaya başlayınca kendince alışkanlıklar ediniyor ister istemez. Pijamalar yastığın altında kalacak mesela. Düzen başkalaşıyor, alışkanlıklar tepetaklak ediliyor, kilo bile alıyor insan. Sanırım kendi başıma daha sakindim.

Özlem.. Özlemek..
Hayatımda bu kelimeyi hiç bu kadar yaşamadım. Bir insanın kirpiği bile bu kadar ağır özlenir mi? Elini tutmak, gözlerine bakmak, gamzesinden öpmek, gülüşü falan saymıyorum bile. Kirpiğine kadar özlem diyorum. O kadar diyorum.!

İşe yaramamazlık..
Kendimi boş kola kutusu gibi hissediyorum. Arada bi dokununca ses çıkartan, herhangi bir işe yaramayan, gereksiz, çöpe atılmayı bekleyen.. Boş bir kola kutusu. Annem yemek temizlik yaptırmıyor. Bir işe girip çalışmıyorum para kazanmıyorum. Dershane paramı kendim ödeyemiyorum. Başkalarının omzunda yük. Bu çok ağır birşey! Öğrenci iken hiç böyle hissetmiyordum.

Ağırmış ya. Haklılarmış. Zor bir dönem başladı şimdi. Atanamazsam ne olcam? Sorusunu bir kenara bırakıyorum. En azından 10 ay sormak istemiyorum bu soruyu. 

Normalde çok eğlenceli biriyimdir hayat doluyumdur bilirsiniz. - yine çok meşhur ben- Depresyona girmek istemiyorum.  Böyle olmak istemiyorum. Neşeli olmak istiyorum!!

6 yorum:

  1. Al benden de o kadar, tek farkım işimi evden yapıp para kazanıyor oluşum ama farketmiyor aynı boşluktan bende de var fazlasıyla. :( Hayırlısı, umarım gelecek yıl Kpss güzel geçer bizim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Melo Dram umarım hepimiz için güzel geçer. Geleceğe dair iyi beklentilerimiz boşa çıkmaz. Ve bir gün biz de istediğimiz hayatı yaşayabiliriz. :)

      Sil
  2. nedenmiş depresyon? oysa ki bir ödevin bir amacın var
    çalışkan bir öğrenci olduğun için sorun da yok mis gibi hazırlan gerisi allah kerim (: özlem için bişi diyemem hiç öyle özlemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ders çalışmak sıkıcı yeaa. Bir de ders dışında birşey yapmıyor olmak beni depresyona sokuyor. ^^

      Sil
  3. ya baksanaaa, sınava hazırlanırken bir yandan da bi işe girsene yaaa, avm gibi türkcell gibi iş çok ki yaaaa. atanırsın işallah hadi. bütün test kitaplarını çöz bence. çok ama çok başarılar yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep ben düşündüm çalışmayı da hatta başvurdum bile bir yerlere ama maalesef kpss hazırlığı yaptığım için çalışmam istenmiyor o yüzden evde pineklemek zorundayım :(
      Ama hedef koydum derece yapmak istiyorum. Bütün test kitaplarını çözmem lazım çook soru çözmem lazım. Başarı dileklerin için de çook teşekkür ederim:))

      Sil