25 Ekim 2016 Salı

Kafa Karıncalanması

Sürekli kararsızım..
Başa dönüp dönüp sorgulamaktan,
Hep aynı hengamenin içinde sıkışmaktan,
Bir türlü seçmem gereken yolu bulamamaktan,
Yoruldum.
Kendimden yoruldum ben.
Artık durmam lazım!
Geçmişi ardımda bırakıp ilerlemem lazım!
Bazı konularda yenilmiş olabilirim.
Zaman kaybettim evet.
Yıprandım, yıpratıldım ona da tamam.
İş de bulamıyorum madem,
E bir yerden tutunmam gerek.
Tutunmam gereken yeri biliyorum bilmesine ama bilmek işime gelmiyor o ayrı.
Zor olan kısım o çünkü.
Tekrar bir süreç olacak.
Tekrar yeni bir dönem.
Yeni stresler.
Kaldıramam diye korkuyorum.
Ama bir yandan yapacak başka seçeceğim kalmadı.
Bir önceki süreçte yaptığım hatalardan ders çıkararak ilerlemem lazım.
Güçlü olmak istiyorum.
Kendime inanmak istiyorum.
Kendimi sevmek istiyorum!

2 yorum:

  1. Kendime güvenmekten korkuyordum uzunca bir süre ama sonra anladım ki korku ile kendine güven tam bir kısır döngü içerisinde. Korkmazsan kendine güvenirsin, kendine güvenirsen korkmazsın.
    Toparlanma adına olan o gücü biran önce kendinden bulursun umarım :))

    YanıtlaSil
  2. Hala blogumu okuyan birileri varmışş çok mutlu oldummm :)
    Veee tespitlerin, iyi dileklerin için teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil