30 Aralık 2016 Cuma

Dinleniyorum

Kafam daha rahat bugünlerde...
Her geçen gün daha iyi oluyorum..
Hayatımı düzene sokmaya çalışıyorum mesela
Hedeflerimi gerçekleştirmek için sürekli bir şeyler yapmaya çalışıyorum..
Konuşmak istediklerimle konuşuyor,
İstemediklerimle ise gerektiği kadar muhattap oluyorum
Daha iyi..
Çok istediğim bir kitabı alıyorum mesela.
Keşfetmediğim yerleri keşfediyorum
Yeni şeyler deniyorum hep
Şiir okuyorum, şarkı söylüyorum, dans ediyorum..
Keyfim nasıl isterse...
Bana zarar vermeyen herşeyi kucaklıyorum
Çok sevdiğim şarkıları ezberliyorum mesela
Yeni şarkıcıları dinliyorum
Annemle akşamları mısır patlatıp,
Televizyonu kapatıp doyasıya sohbet ediyorum..
Kocaman sarılıyorum ona..
Şimdi sırada okumak istediğim kitapları,
İzlemek istediğim filmleri sıralamak var..

Tabi KPSS hazırlığına başlamam lazım
Onu da 1 ocak sonrasına bırakıyorum :)
Bu tatlı şarkıyı da bırakıp gidiyorum...
Sevgi ve muhabbetle..


26 Aralık 2016 Pazartesi

Günlük Gibimsi Vol Bilmemkaç

İçimde biriken onca cümle onca kelime varken susuyorum.
İyi geliyor zannediyorum ama hala kabuslarım geçmedi.
Bende söyleyemediklerimi ses kaydı yapmaya karar verdim.
Hemen hemen her gece içimde kalanları kayda alıyorum.
Böyle böyle atlatacağım.
O kadar az kaldı ki unutmama...
Yavaş yavaş da olsa toparlıyorum.
Gönlümdeki o 'cız' ediş yavaş yavaş geçiyor.
En önemlisi çalışmak çok iyi geldi.
O kadar çok çalışıyorum ki,
Düşünmeye fırsat kalmıyor.
Uyumak ve çalışmak dışında hemen hemen hiçbir şey yapmıyorum.
Hatta çalışmaya başlamadan önce 10a yakın dizi takip ederken,
Şimdi hemen hemen hiçbirini tam izleyemiyorum.
Önemli de değil bence.
Zaten dizi izlemeye kafa dağıtmak için başlamıştım.
Artık buraya yazı yazmadığımı düşünmedikleri ve takip etmedikleri için tanıdıklarım rahat rahat dökülebiliyorum.
Bir de twitter açtım hatta.
Yeni yeni kararlar da aldım ben.
Gönül kapılarımı yaşadığım acıdan dolayı kapatacaktım.
Ama sonra düşündüm ki,
Ben planlı programlı yaşayabilen biri değilim.
Ne hissedersem ona göre yaşıyorum.
Doğalım yani, olduğum gibiyim.
Tamam şimdilerde aşırı güçlü görünmeye çalışıyorum ama,
Bu tamamen iyiliğim için..
'Güçlü gibi davran, güçlü olacaksın o zaman'
Gibi bir durum söz konusu çünkü.
Eski yazılarımı okudukça,
Ne kadar büyüdüğümü, olgunlaştığımı görüyorum..
E ama olsun o kadar!
Bu blogu açtığımda 18 yaşındaydım
Şimdi ise 25ime basmak üzereyim.
Yine de değiştim gibi görünse de,
Olgunlaştım sadece.
Ama hala ben aynı benim.
24 yıllık dostumun tabiri ile:
'Taşa çarpsam taştan özür diliyorum'

Biraz işimden bahsedeyim de burayı yine günlük gibi yapayım.
Tarih bölümünü bitirmeme rağmen şuan çok farklı
Hatta alakasız bir yerde çalışıyorum.
Bir diş kliniğinde tıbbi sekreterlik yapıyorum.
Ama bu iş beni kesmediği için,
Ve lisede bilgisayar okuduğum için,
Kliniğin blog yazılarını düzenliyorum.
İnanır mısınız bloğum ilk defa işe yaradı diyebilirim.
Çalıştığım yerde mutluyum.
Severek yapıyorum işimi..
Ki bence bu iş hayatında çok önemli bir şey..
Kpss geçen yıl olmadı. Bir senem heba odu..
Ama çok şey kazandım ben herşeye rağmen.
Bu işe başlarken şöyle bir fikrim vardı:
14:00da mesaim başladığı için,
Sabah 8-12 arası ders çalışıp kpssyi aksatmayacaktım.
Ama tabi evdeki hesap çarşıya uymadı.
2 ay odu işe başlayalı hala aynı noktadayım.
Yılbaşını baz alacağım ve 1 ocak itibariyle ders çalışmaya başlayacağım inşallah...
Sonrası hayatın akışına kalmış..
Şimdilik bu kadar yeter :)
Çavbella..

9 Aralık 2016 Cuma

Seviyorum sevmiyorum istiyorum istemiyorum!

Geceleri sevmiyorum.
Yalnızlığı sevmiyorum.
Hüzünlü şarkıları sevmiyorum.
Başımı yastığa koyduğumda,
Huzurlu bir şekilde uykuya dalmayı seviyorum ben..
Yüreğimi göğüs kafesimden alıp,
Bir buzluğa koyup,
Soğusun, dinlensin istiyorum.
Bütün arkadaşlarım, ailem yanımda olsun
Her mevsimin tadını doyasıya yaşayalım
Hiç mutsuz olmayalım istiyorum.
Ben kalabalığı seviyorum.
Ben siyahı, beyazı değil
Renkli olan herşeyi seviyorum.
Renkli olan ben'i çok özlüyorum.
Uzaktan bi selam çaksam da o ben'e şu günlerde
En yakın zamanda görüşeceğiz biliyorum.
Ama mevsim yaz olsa kolay olurdu.
Zira geceler kışın çok uzun..
Geceleri sevmiyorum..

6 Aralık 2016 Salı

Yirmi Gün ve Anlamı

Artık acı çekmiyorum.
Bundan sonra da çekmeyeceğim biliyorum.
Neden mi?
Çünkü bundan yirmi gün önce bana:
"Yirmi gün acı çektim sonra kafamda bitirdim." diyen adam sayesinde.
Oturup ciddi ciddi düşününce yirmi günde kafandan silip atabiliyormuşsun.
Şimdi iyiyim.
Daha da olacağım.
Şimdilik hoşçakalın :)

4 Aralık 2016 Pazar

Hatırlamamak

"Unutmak değil ama hatırlamamak mümkün." Diyordu değil mi bir şair..
Her geçen gün daha az hatırlayacağız eskiden can parçamız olanı..
Parça parça gidecek bizden ya
Biz de parça parça hatırlamayı bırakacağız.
Zamanla alışacağız yokluğuna.
Artık bunun mümkün olduğuna inanıyorum- inanmak istiyorum.
Zaman ilaçtır diyen insanlara başta çok kızmıştım.
Sıradan konuştukları için bayağı gelmişlerdi.
İşte bizimkisi de sıradan bir aşkmış demekki..
Yaşanılanlar sıradanmış.
Can dostum dedi ki:
Zaman geçtikçe, toz toprak yaprak bir mezarın üstünü örter gibi herşeyin üstünü örtecek. Hatırlamak azalacak.
Çok haklı.
Çünkü bitti herşey.
Karşıdaki kişi ölmüş gibi.
Arada bi hatırlayıp acını gözyaşı dökeceksin sonra hayatına devam edeceksin.
Çünkü bir şekilde hayat devam ediyor. 
Bugün farkettim ki aynada,
Ayrılığın ilk ayında tek konum oydu.
Ondan başka hiçbir şey düşünmüyordum.
İkinci ayda günde birkaç defa aklıma geldi.
Geceleri en çok.. başımı yastığa koyunca.
Üçüncü ayda günde iki defa hemen hemen. Bir de anılar görünce.
Dördüncü aya girdik.
Bir mevsim geçti şimdi.
Artık daha huzurlu daha iyiyim.
En azından şunu diyebiliyorum:
Ben elimden geleni yaptım. Vicdanım rahat..
Şimdi hayata tutunmaya çalışıyorum.
Ve gün geçtikçe daha iyi olacağım biliyorum.
Güçlü olduğumu biliyorum.
Onsuz da yaşayabileceğimi biliyorum.
Nazımın dediği geldi şimdi aklıma: "sensiz yaşarım ama seninle bir başka yaşarım"
Ama yapacak birşey yok.
Bazen bitmesi gerekiyormuş aşkların.
Mesafeler, bencillikler vs bitirebiliyormuş.
Ama sevdi mi çok sevmek lazım.
Abartarak sevmek lazım. Ölçüsüz. Plansız.
Neyse konumuz sevmek değil, unutmak da değil hatırlamamak..
Hatırlamamak dostum, hatırlamamak mümkün!