30 Aralık 2016 Cuma

Dinleniyorum

Kafam daha rahat bugünlerde...
Her geçen gün daha iyi oluyorum..
Hayatımı düzene sokmaya çalışıyorum mesela
Hedeflerimi gerçekleştirmek için sürekli bir şeyler yapmaya çalışıyorum..
Konuşmak istediklerimle konuşuyor,
İstemediklerimle ise gerektiği kadar muhattap oluyorum
Daha iyi..
Çok istediğim bir kitabı alıyorum mesela.
Keşfetmediğim yerleri keşfediyorum
Yeni şeyler deniyorum hep
Şiir okuyorum, şarkı söylüyorum, dans ediyorum..
Keyfim nasıl isterse...
Bana zarar vermeyen herşeyi kucaklıyorum
Çok sevdiğim şarkıları ezberliyorum mesela
Yeni şarkıcıları dinliyorum
Annemle akşamları mısır patlatıp,
Televizyonu kapatıp doyasıya sohbet ediyorum..
Kocaman sarılıyorum ona..
Şimdi sırada okumak istediğim kitapları,
İzlemek istediğim filmleri sıralamak var..

Tabi KPSS hazırlığına başlamam lazım
Onu da 1 ocak sonrasına bırakıyorum :)
Bu tatlı şarkıyı da bırakıp gidiyorum...
Sevgi ve muhabbetle..


11 yorum:

  1. gelcem yineee. girememiştim blogunaaaa.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ayyyyy dedikodu mu yapıyonuuuz :)

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu Deep Tone'un bugünkü blog tanıtımından öğrenip uğradım takip edebilmek için. Merhaba :)

    İsminiz çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) yıllardır böyle derler bana yani çevremin vermiş olduğu bir isim diyelim :) hoşgeldiniz bir de!

      Sil
  5. Merhaba Deeptone'dan geliyoruum.
    Tatlış mı tatlış bir blog.Harika.Ben seviyorum böyle kısa ama öz yazılar yazan insanları.
    Harikasınız!Takibe aldım,bana da beklerim.
    Teşekkürler!Sevgileeer. ^_^
    Ha,bir de,Yerli Pollyanna kırk yıl düşünsem aklıma gelmeyecek bir isim.İsminiz çok güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :) bende gelirim size :) herşey için de çok teşekkür ederim çok tatlısınız :)

      Sil
  6. Mükemmel <3

    Deeptone aracılığıyla sizi keşfettim. Ne de güzel oldu <3
    Takibe aldım, umarım bana da gelirsiniz <3

    www.lovviez.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)

      Gelirim bende tabi seve seve hem de <3

      Sil