9 Aralık 2016 Cuma

Seviyorum sevmiyorum istiyorum istemiyorum!

Geceleri sevmiyorum.
Yalnızlığı sevmiyorum.
Hüzünlü şarkıları sevmiyorum.
Başımı yastığa koyduğumda,
Huzurlu bir şekilde uykuya dalmayı seviyorum ben..
Yüreğimi göğüs kafesimden alıp,
Bir buzluğa koyup,
Soğusun, dinlensin istiyorum.
Bütün arkadaşlarım, ailem yanımda olsun
Her mevsimin tadını doyasıya yaşayalım
Hiç mutsuz olmayalım istiyorum.
Ben kalabalığı seviyorum.
Ben siyahı, beyazı değil
Renkli olan herşeyi seviyorum.
Renkli olan ben'i çok özlüyorum.
Uzaktan bi selam çaksam da o ben'e şu günlerde
En yakın zamanda görüşeceğiz biliyorum.
Ama mevsim yaz olsa kolay olurdu.
Zira geceler kışın çok uzun..
Geceleri sevmiyorum..

2 yorum:

  1. hadiiiii az kaldı yazaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle tabiii her kışın bir baharı her gecenin bir sabahı var :)

      Sil