18 Ocak 2017 Çarşamba

Kendime Ayırdığım Bir Gece

Şiir kitabımı bitirdim
Benimsediğim yerlerin altını çizdim
Yeni gelen ajandamın 17 gününü doldurdum
Dolu dolu yaşayamadığım ama 2017den geçen ilk 17 günü..
Kulağımın tınısına aşık olduğu sesin söylediği şarkıları doyuncaya kadar dinledim..
Yazın güneş doğarken öten kuşların sesini gece vakti dinledim de geldim.
Gece vakti acıkan karnımı bir paket çikolatayla geçiştirdim de geldim.
Başucuma sabah içeceğim ilacı koydum..
Karnımı doyurdum, ruhumu doyurdum..
Şimdi uykumu almak üzere ütopyalarımı görmek üzere rüyalarıma gidiyorum..

5 yorum:

  1. Çikolata ile doymak...

    Ruhun doyması iyiymiş...

    YanıtlaSil
  2. ha haaa tatlı polyanaaaaa iyi uyuyon muuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offff hem de nasıl :) migrene destek ilacımı içtikten yarım saat sonra bir uyuyorum öğlen 12ye kadar :)

      Sil
  3. mutluluk ruhun doymasıyla gelir :)

    YanıtlaSil